טלטלת הצניעות: גאב"ד 'העדה החרדית' במכתב

לראשונה מאז החל החל המאבק הציבורי נגד תושבי בית שמש, ובעיצומה של הסערה סביב "הדרת נשים" - ראשי העדה החרדית מפרסמים מכתב חריף. בקריאת העדה החרדית נכתב: "עמך ה' ידכאו. בזמן האחרון הכבידו השלטונות את עולם על יראה ה' וחושבי שמו, ובתחבולות עושים מלחמה נגד גדרי הצניעות והקדושה, ואף בתוך המחנה החרדי פנימה מנסים מנסים לעקור את הכל בתואנות שונות ומשונות"

יוני גבאי | כיכר השבת |

לראשונה מאז החל החל המאבק הציבורי נגד תושבי בית שמש, ובעיצומו של גל המעצרים בקרב הקיצוניים בירושלים, העדה החרדית מפרסמת הודעה רשמית - שבה גם התייחסות למעצר האברכים שלמה פוקס וזאב פרנק שאושמו בהטרדה לא הולמת לאחר שצעקו לעבר נשים 'פרוצה'.

בקריאת העדה החרדית נכתב: "עמך ה' ידכאו. בזמן האחרון הכבידו השלטונות את עולם על יראה ה' וחושבי שמו, ובתחבולות עושים מלחמה נגד גדרי הצניעות והקדושה, ואף בתוך המחנה החרדי פנימה מנסים מנסים לעקור את הכל בתואנות שונות ומשונות".

ובהמשך: "זאת ועוד כל אשר פוצה פה ומצפצף בקל מחאה נגרר על ידם למרתפי בית בור הכלא, ובמשפטים בל ידעום ובעלילות שקר וגיבובי דברים טפלו עליהם שקר זדים להמשיך מעצרם ולהביאם למשפטים בל ידעום, ובשבועות האחרונות נעצרו כמה וכמה מיקרי ירושלים ת"ו ועי"ת בית שמש על לא עוול בכפם".

המכתב נחתם במשפט: "ולעת כזאת שעת הגזירה חובה עלינו לשמור מכל משמר על גדרי הצניעות והקדושה, ולהקפיד ביתר שאת על הצניעות בקווי הנסיעות".

על המכתב חתומים חברי הבד"צ, וגאב"ד העדה החרדית שממעט לחתום בימים אלו על מודעות הוסיף את חתימתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות