הסיקריקים לא רגועים

מודעות בירושלים: "יהדות התורה" אשמה במינוי שחם

לאחר המודעה החמורה שפרסמו הסיקריקים לפני מספר שבועות, בה דימו את מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם לנאצי, היום הם הפיצו מודעות נוספות, בו הם מכפישים שוב את שחם - והפעם הם 'מאשימים' את מפלגת 'יהדות התורה' ב'אחריות' למנות את ניסו שחם למפקד מחוז ירושלים (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ניסו שחם (פלאש 90)

הסיקריקים לא רגועים. לאחר המודעה שפרסמו לפני חודש, בה דימו את מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם לנאצי, היום (רביעי) הם הפיצו מודעות נוספות, בו הם מכפישים את שחם. הפעם הם 'מאשימים' את 'יהדות התורה' ב'אחריות' למנות את שחם כמפקד מחוז ירושלים.

"לא פעם אחת, היהדות החרדית בארה"ק מוכת סבל במשך 64 שנות גלותה תחת הציונים, הרבה סבלנו הוכינו ואף הושלכנו לכלא למען קדשי ישראל, אולם הפעם אינו כפעם, כאשר הממשלה מורכבת ממפלגות ליכוד-יהדות התורה והמה יושבים בנינוחות על תקציבי השלטון, ומשמשים כס, שר הבריאות ועוד", הם כותבים בלשון עילגת.

"הגדילו הדלטורין, החפצים בהכחדת העם היהודי האותנטי היושב בציון, אשר לצנינים הם בעיניהם כאלו היהודים גלותיים שאינם חיים אתם את חיי ההפקר, ובכך כרתו בירת עם אותו הדם ניסו שחם שר"י שידיו דמיו מלאו, שהם הביאו אותו לירושלים תוך הצערה ברורה ש'ניסו שחם יעשה סדר בירושלים', דמם של בני ירושלים הנשפך כדם עולות ומכפרים על עווניתינו מיד הדלטורין הידועי יבוקש".

לסיום, הם כותבים: "המסקנה המתבקשת, לא מפרנסים משתפי"ם"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר