תקרית בקיוסק; עו"ד פגע בראש המשגיחים של הרב לנדא

מודעת התנצלות ובקשת סליחה מפתיעה מרבה של בני-ברק הגרמי"ל לנדא ומראש המשגיחים של ועד הכשרות, פורסמה בעיתון 'המודיע' מטעם אחד הקיוסקים המוכרים בבני-ברק. הסיבה: בעת ביקורת שגרתית בחנות, הותקף מילולית ראש המשגיחים על-ידי עו"ד ועסקן מוכר בעיר, שלא קיבל את הצעדים בהם נקט. הסיפור המלא

ישראל כהן | כיכר השבת |
מודעת ההתנצלות ב'המודיע'

הקיוסק של שליימלה הינו אחת הפיצוציות הידועות בעיר בני-ברק, מדובר בחנות הנמצאת בצומת "איצקוביץ", אשר רבים נכנסים אליה מידי יום. הרב לייבל וויס הוא מדמויות הכשרות הידועות בעיר, מדובר בתלמיד-חכם, ירא שמים המשמש כראש צוות המשגיחים של רבה של העיר הגרמי"ל לנדא שליט"א.

בסוף השבוע נקלעו הקיוסק הידוע מחד והמשגיח המפורסם מאידך אל עין הסערה הבני-ברקית, כשבעקבות העימות המר שהתפתח במקום התפרסמה מודעת התנצלות מטעם בעלי הקיוסק בעיתון 'המודיע'.

הכל החל, בשעות הלילה, כאשר הרב לייבל וויס, ראש המשגיחים של כשרות הגרמי"ל לנדא, הגיע לבדיקה שגרתית בכדי לעקוב אחר המוצרים בחנות. על-פי עדות הקונים, ניגש הרב וויס לפינת המוצרים שהינם תחת כשרות בד"ץ העדה החרדית, והניח פתקים במקום כי המוצרים הינם ללא פיקוח וללא הכשר.

בשלב זה פנה אל הרב וויס, עו"ד ועסקן ציבור ידוע בעיר הקשור לנכס, שהעיר לראש המשגיחים כי הציבור עלול לחשוב בטעות כי המוצרים שתחת הכשר "העדה" אכן אינם כשרים.

"לא מדובר כאן בנבלות וטריפות", אמר העו"ד בכעס, "תכתוב שהמוצרים הינם בכשרות אחרת".

הרב וויס לא התרשם וענה לו כי הוא ימשיך לעשות לפי ראות עיניו וכפי שמערכת הכשרות שמעסיקה אותו דורשת.

בשלב זה התפתח עימות מילולי חריף בין הצדדים כשבמהלכו נאמרו כנגד הרב וויס ביטויים קשים וחריפים. בסיום העימות, אף החליט ראש המשגיחים כי הוא מחרים את תעודת הכשרות של המקום.

רק לאחר התנצלות ארוכה ודברי פיוס החליט הרב וויס להשיב את התעודה לבעלי החנות, כשהם מצידם הפתיעו אותו במודעת התנצלות גדולה שהופיע ביום א' בעיתון "המודיע" בה ביקשו סליחה והבטיחו כי הדבר לא יקרה שנית.

במודעת ההתנצלות, נכתב: "התנצלות ובקשת סליחה ממערכת הכשרות של גאב"ד דעירנו הגרמי"ל לנדא שליט"א והעומד לצידו במסירות בראש המערכת הרב יהודא (לייבל) וייס שליט"א, על הפגיעה בכבודו בצורה שאינה הולמת שנעשתה ע"י זר שביקר בתוך החנות שבבעלותנו, בניגוד ליחס שאנו רוחשים למערכת מכובדת זזו, ולא תתרחש בעתיד בגבולנו". על החתום, משפחת יום טוב.

מודעת ההתנצלות ב'המודיע'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר