מלחמת הגירסאות

האישה מבית-שמש: "חששתי לחיי", התושבים: "פרובוקציה"

נטלי משיח, שהותקפה היום בבית-שמש, טוענת כי לא התכוונה להתגרות בתושבים, ומספרת כי "התחילו לזרוק עליי אבנים. נפגעתי ברגל ובראש". התושבים, לעומתה, טוענים כי היא הגיעה וחוללה פרובוקציה. "לצערנו, המשטרה וכלי התקשורת משתפת איתה פעולה". עוד יום סוער בבית-שמש (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אחד העצורים במהומות (יעקב לדרמן)

בבית-שמש מתקשים להירגע אחרי הדרמה שהתחוללה בעיר בצהריים, לאחר שאישה הותקפה ושמשות רכבה נופצו. תושבי הקהילה החרדית בעיר שומעים את הדיווחים בתקשורת ולא מאמינים.

"היא הגיעה לכאן לבית הכנסת ותלתה מודעות כשהיא בלבוש לא צנוע", הם אומרים. "המטרה שלה היתה לחולל פרובוקציה. הרצון שלה היה להתגרות בנו. לצערנו, המשטרה והתקשורת משתפת איתה פעולה".

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול הגיב לתקרית ואמר "אני שב ומגנה אלימות מכל סוג שהיא הנעשית ע"י שוליים קיצוניים משני הצדדים, וקורא למשטרת ישראל לאכוף את החוק בחומרה ועם אפס סובלנות למפרי החוק והסדר הציבורי".

מוקדם יותר, שיחזרה נטלי משיח תושבת בית שמש את מה שעבר עליה. וכך היא סיפרה: "הכל התחיל כשתליתי שלטים. ניגש אליי אדם מבוגר שהתחיל לקלל אותי, קרא לי 'שיקסע' והוא ירק לי בפנים.

"נבהלתי והתקשרתי למשטרה. אמרו לי שם להישאר במקום ושהם מיד מגיעים. חלפו 10 דקות ואיש לא בא. התקשרתי אליהם שוב ואז ראיתי כ-10 בחורים לבושי שחורים שהתקרבו אליי עם אבנים ובקבוקים שאחר כך הבנתי שיש בהם אקונומיקה".

משיח טוענת כי הותקפה קשות. "התחילו לזרוק עליי אבנים. נפגעתי ברגל ובראש ליד העין", היא מספרת. "הם לא נגעו בי אבל חששתי לחיי. חשבתי שהם הולכים לשפוך עליי חומצה או להצית אותי. ראיתי את המוות בעיניים. הייתי בטוחה שאני מתה. אמרתי כבר תודה לאלוקים על כל מה שהוא נתן לי והתחלתי להתפלל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר