נס מדהים

הילדים נכנסו לחיידר ונדהמו לראות בור ענק שנפער בכיתה

ילדי תלמוד תורה בעלזא ברחוב האדמו"ר מבעלזא 5 בבני-ברק שהגיעו הבוקר, נדהמו לראות נס גלוי: רצפת אחת הכיתות קרסה במהלך הלילה. "מדובר בנס גלוי, במידה וזה היה קורה בשעות היום כשהילדים בכיתה יכל להיגרם אסון כבד", אמר גורם בתלמוד-תורה. כך נראה הנס הגדול (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(איציק הורביץ, חדשות 24)

נס של ממש הבוקר בחיידר בעלזא בעיר בני-ברק: תלמידי החיידר שהגיעו לתלמוד-התורה בשעות הבוקר (חמישי) נדהמו לגלות במרכזה של אחת הכיתות - בור ענק בעומק של מספר מטרים שנפער ברצפה שקרסה לתוכו.

התלמידים ההמומים קראו מיד למנהל שהזעיק את כוחות הכיבוי וההצלה למקום. בחקירה המיידית התברר כי הסיבה לבור הענק שנפער, הינה ככל הנראה חפירות רשלניות לבניין קופת-חולים שנבנה בצמוד לבניין החיידר.

בעקבות כך נהרסו חלק מיסודות בניין התלמוד-תורה והדבר גרם לכאורה לחור הגדול.

יצויין כי בסיור מיוחד שערכו במקום ראש-העיר הרב יעקב אשר יחד עם סגנו הרב חנוך זייברט, הוחלט מיידית על הפסקת עבודות הבנייה בבנין קופת-החולים.

גורם בתלמוד-תורה אמר ל'כיכר השבת' כי מדובר ממש בנס גלוי. "לו היה זה קורה בשעות הבוקר, במהלך התפילה או הלימודים, אין לדעת איזה אסון היה מתרחש חלילה", הוא אומר.

לדברי כוחות ההצלה, יכלו ל"ע ליפול לבור שנפער במרכז הכיתה עשרות ילדים: "זהו פשוט נס משמיים בזכות לימוד התורה של ילדי תשב"ר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר