צפו: האם הנציגים החרדים ידעו על הקמת 'ממשלת אחדות'?

בשעות אחר הצהריים אתמול, כולם חשבו שאנחנו כבר במערכת בחירות, הנציגים החרדים דברו על מסע הבחירות כששעות לאחר מכן נחשף התרגיל המבריק של נתניהו ומופז כשהכותרת היא הקמת 'ממשלת אחדות'. השר אלי ישי, השר יעקב מרגי וח"כ ישראל אייכלר שוחחו עם "כיכר השבת" על מערכת הבחירות, חוק טל וההסתה נגד החרדים, עוד בטרם נודע דבר ביטול הבחירות והקמת ממשלת אחדות לאומית

ישי כהן | כיכר השבת |
אייכלר ומרגי (צילום: כיכר השבת)

בשעות אחר הצהריים אתמול (שני) כולם חשבו שאנחנו כבר במערכת בחירות, הנציגים החרדים דברו על מסע הבחירות כששעות לאחר מכן נחשף התרגיל המבריק של נתניהו ומופז כשהכותרת היא הקמת 'ממשלת אחדות'.

השר אלי ישי, פתח את ישיבת סיעת ש"ס כשהוא מדבר על חוק טל ומסע ההסתה ואמר: "נפגשתי עם בכירים בצבא ובמשרד הביטחון והם אמרו לי בצורה מפורשת וגלויה אנחנו לא רוצים שיהיה רוב חרדי בצה"ל ובשירות האזרחי, תמיד אנחנו אומרים מי שלא לומד תורה שילך להתגייס, ומי שלומד תורה שילמד תורה, זה לא מקלט של בטלנים, בסופו של דבר הצבא לא מעוניין לגייס אותם פשוט רמאות שאי אפשר לתאר אותה".

מנכ"ל ש"ס, השר יעקב מרגי, שפגשנו אותו שעות ספורות לפני ההכרזה על ממשלת אחדות אמר ל'כיכר השבת': "אנחנו עדיין לפני ההכרזה על הבחירות אבל ש"ס תמיד ערוכה ואנחנו ממשיכים להיערך. הבלוף הכי גדול של הבחירות הללו זה עניין חוק טל, המפלגות הכלליות נפלו לתוך מלכודת דבש אני שמח שהתעסקו בזה זה יחזק ויגבש אותנו".

יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ ישראל אייכלר אמר בשיחה ל'כיכר השבת': "אני יכול לאמר שיהדות התורה יכולה עכשיו לבא לציבור ולאמר עכשיו זה על אמת, יש פה מלחמה על הבית, אם אנחנו נבא יחד עם ש"ס עם 20 מנדטים אף אחד לא יוכל להתעלם מאתנו, ולא יוכלו לגזור גזרות על ישראל". אייכלר המשיך בראיון המיוחד להסביר על נושא חוק טל ועוד.

צפו בראיונות.

(צילום: ישי כהן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר