קבר רחל נסגר בפני מתפללים בשל ידויי אבנים על-ידי פורעים

דרמה אצל מאמא רחל: בשעה האחרונה קבר רחל נסגר בפני המתפללים עקב ידוי אבנים מסיבי לעבר הכניסה לקבר על-ידי פורעים ערבים רעולי פנים. המתפללים ננעלו בתוך הקבר, ורק לאחר שהרוחות נרגעו, הקבר נפתח מחדש והתאפשרה יציאתם. הרב נחמן שחר פיירמן, מנהל הציון, אומר ל"כיכר השבת" היישר מקבר רחל: "ידויי אבנים כזה כבד לא היה פה הרבה זמן, זה פשוט נס שאין פה נפגעים"

ישי כהן | כיכר השבת |
קבר רחל (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

דרמה אצל מאמא רחל: בשעה האחרונה (שני) קבר רחל נסגר בפני המתפללים עקב ידוי אבנים מסיבי לעבר הכניסה לקבר על-ידי רעולי פנים, לאחר שהרוחות נרגעו, הקבר נפתח מחדש.

כוח של משמר הגבול הנמצא בכניסה לציון רחל אמנו, סגר בשעה אחרונה את השערים לכניסת מתפללים לציון, וזה בשל יידוי אבנים מסיבי של פורעים ערבים לעבר הכניסה של הציון.

כוחות צבא שהגיעו למקום הכניסו את כל המתפללים ששהו ברחבת הכניסה אל תוך הקבר, והשאירו את המתפללים כשהם נעולים בתוך הציון עד להרגעת הרוחות אז תתאפשר יציאתם.

יצוין כי בשנה האחרונה ידע המקום שקט, וכמעט ולא נרשמו הפרות סדר מצד השכנים הערבים, אך ל"כיכר השבת" נודע כי בשבועות האחרונים, נזרקו מספר פעמים מטעני צינור לעבר קבר רחל, שהסתיימו בנס ללא נפגעים.

לאחר ידויי האבנים, הגיעו למקום השוטרים הפלסטינים בניסיון להשתלט ולהרגיע את המצב, לאחר דקות ארוכות, ובשל החשש ממעצרים של צה"ל, הרוחות נרגעו וידויי האבנים פסקו.

הרב נחמן שחר פיירמן, מנהל הציון, אומר ל"כיכר השבת" היישר מקבר רחל: "ידויי אבנים כזה כבד לא היה פה הרבה זמן, ויותר מזה, בשעה כזאת של הבוקר, הרבה זמן לא היה פה כזה אירוע. זה פשוט נס שאין פה נפגעים".

"השוטרים הפלסטינים הגיעו למקום, אנחנו מחכים לראות אם הם יצליחו להרגיע את המצב, אם זה לא ילך, הצבא יאלץ להיכנס אל מעבר גדר ההפרדה, לתוך בית לחם", אומר פיירמן ומוסיף כי "כעת הקבר סגור והמתפללים נעולים בפנים אני מקווה שבשעה הקרובה הרוחות ירגעו ונחזור לשיגרה".

כאמור, לאחר דקות ארוכות של ידוי אבנים, הרוחות נרגעו וקבר רחל נפתח מחדש למתפללים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר