פרסום ראשון:

עו"ד אריאל דרעי מצטרף לתנועת 'טוב'. ישמש כמנכ"ל

פרסום ראשון: עו"ד אריאל דרעי, מי שכיהן בעבר כמנכ"ל המכללה החרדית וניהל את קמפיין הבחירות של ש"ס - מצטרף לתנועת 'טוב' ויכהן כמנכ"ל המפלגה. את תנועת "טוב" ייסד הרב חנוך וורדיגר לפני מספר שנים, התנועה מייצגת את ציבור החרדים העובדים, וזוכה לתמיכתם של פורשי תנועת יהדות התורה (חרדים)

יוסף פאר | כיכר השבת |
עו"ד אריאל דרעי (צילום: יח"צ)

עו"ד אריאל דרעי, מנכ"ל המכללה החרדית בי-ם לשעבר. ומי שניהל את קמפיין הבחירות של ש"ס ומוכר כפעיל בכיר בתנועה - מצטרף לתנועת 'טוב' ויכהן כמנכ"ל המפלגה, כך נודע ל"כיכר השבת".

עו"ד דרעי הודיע לפני מספר חודשים על עזיבתו את המכללה החרדית. במהלך כהונתו כמנכ"ל המכללה הזניק דרעי את מעמדה של המכללה, דרעי הגיע למכללה מהתחום הפוליטי והיה מעורב בלא מעט תהליכים שנגעו למערכת החינוך החרדי וההשכלה הגבוהה, זאת בזכות קשריו הטובים עם הנהלת משרד החינוך ושר החינוך בעצמו וכן עם שרי ש"ס ואף עם נציגות יהדות התורה.

עו"ד דרעי מצטרף לתנועת "טוב" אותה ייסד הרב חנוך וורדיגר לפני מספר שנים, התנועה מייצגת את ציבור החרדים העובדים, וזוכה לתמיכתם של פורשי תנועת יהדות התורה. לתנועה נציגים במספר מועצות מקומיות ברחבי הארץ.

הרב וורדיגר הכחיש בחודש האחרון כי תנועתו תתמודד בבחירות הקרובות לכנסת, אולם אישר כי תנועת טוב תרחיב את פעילותה במועצות המקומיות. וכי תתמודד בבחירות המוניציפליות בערים ירושלים, אלעד, קרית ספר, בית שמש וביתר עילית.

"הצרכים והמצוקות של הרחוב החרדי העובד, שבחר להשתייך לרחוב החרדי מרצונו, ורוצה להיות חלק ממנו, כוללים קשת רחבה של נושאים, ויש לטפל בכך", אמר הרב וורדיגר בראיון לאבי מימרן ברדיו קול ברמה.

כעת כאמור, מצטרף עו"ד אריאל דרעי לתנועה, מה שמוכיח שבשונה מהציפיות ב'יהדות התורה' שב"טוב" ינמיכו את רף הפעילות עקב ביטול הבחירות. ב"טוב" לא מפסיקים להתכונן למערכות הבחירות המוניציפליות או הכלליות הקרבות.

בכתבה שפורסמה בעבר בעיתון 'ישראל היום' הוצב דרעי ברשימת הפוליטיקאים "המסומנים" של ש"ס. דרעי אף צוטט בכתבה כמי שלא מכחיש את שאיפותיו הפוליטיות: "הכוונה היא להיות בקטר שמוביל את הרכבת. מנכ"ל, ח"כ, שר, אלה תפקידים משפיעים. אנשים אולי סולדים מפוליטיקאים, אבל שם נמצא הכוח לשנות".

ללא ספק מדובר בדרמה בזירה הפוליטית החרדית, במיוחד לאור העובדה שדרעי נחשב לפעיל בולט מאוד בתנועת ש"ס ובעבר אף היה עוזרו של ח"כ משולם נהרי ומנהל הקמפיין של תנועת ש"ס בבחירות.

עו"ד אריאל דרעי סירב עד כה להגיב לידיעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר