האדמו"ר משומרי אמונים הדהים את המתנדב שביצע בו החייאה: "ראיתי הכל"

סיפורו של הנס הרפואי והתאוששותו המפתיע של זקן האדמו"רים, הרבי משומרי אמונים שליט"א, ממשיך להפעים את הרחוב החרדי ובכללם כמובן קהל החסידים והאוהדים של הרבי. כעת אנו חושפים פן נוסף ומיוחד של סיפור ההצלה: ישראל וינגרטן, עובד מד"א ומי שהיה מהראשונים שטיפלו באדמו"ר שהתמוטט וערך עליו את ההחייאה

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר משומרי אמונים (צילום: יהודה פרקוביץ)

סיפורו של הנס הרפואי והתאוששותו המפתיע של זקן האדמו"רים, הרבי משומרי אמונים שליט"א, ממשיך להפעים את הרחוב החרדי ובכללם כמובן קהל החסידים והאוהדים של הרבי.

כעת אנו חושפים פן נוסף ומיוחד של סיפור ההצלה: ישראל וינגרטן, עובד מד"א ומי שהיה מהראשונים שטיפלו באדמו"ר שהתמוטט וערך עליו את ההחייאה.

"באותו בוקר קיבלתי קריאה על הרבי שהתמוטט בבית מדרשו", מספר וינגרטן ל'כיכר השבת', "מיד הגעתי למקום והתחלתי בפעולות הנשמה והחייאה. האדמו"ר היה במצב קריטי וללא סימני חיים בכלל. ערכנו החייאה במשך חצי שעה ולפתע הרבי החל להזיז את ידיו והלב החל לפעול. המשכנו בפעולות רפואיות ופינינו אותו לבית-החולים 'ביקור חולים' במצב קשה ביותר ובסכנת חיים ממשית".

וינגרטן ממשיך ומספר: "יום למחרת הגיעה אליי השמועה כי הרבי התעורר ומשוחח עם הסובבים, לא האמנתי למשמע אוזניי והחלטתי ללכת לבדוק את הדברים לאשורם ולבקרו בבית-החולים.

"הגעתי ואכן חזיתי בנס רפואי של ממש, תופעה על-טבעית: אדם שהיה ללא נשימה וללא דופק ויממה למחרת הוא עירני ומשוחח כשהוא ישוב על מיטתו, אין לכך שום הסבר. רק נס!".

וכאן חושף וינגרטן את העובדה הפלאית הבאה: "ניגשתי לרבי, לחצתי את ידו ושאלתי אותו - הרב'ה זוכר אותי? לתדהמתי הרבה, השיב לי 'בוודאי, איזו שאלה', והוסיף 'ראיתי אותך, ראיתי הכל', כשהוא מצביע על חזהו ומסמן לי כי ראה את כל תהליך ההחייאה שלו כאילו מבחוץ, מלמעלה".

"אני נפעמתי! הרבי זיהה אותי כאילו היה בהכרה מלאה בכל שעות ההחייאה והטיפול הרפואי ופשוט ראה הכל. זה פשוט בלתי נתפס, עד עתה אני המום מהדבר". מסכם וינגרטן בהתפעמות את סיפורו המרתק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר