המהומה נמשכת: פצוע במערכת יתד נאמן

מוקד מד"א קיבל דיווח על תקרית אלימה במערכת יתד נאמן. מתנדבים הוזעקו למקום וסיפרו כי המאבטחים סרבו לאפשר להם להיכנס למבנה. חיים, מתנדב מד"א וארגון 'הצלה גוש דן' סיפר: "הגעתי למקום עם מתנדבים נוספים. המאבטחים אמרו לנו שהפצוע קיבל מכות יבשות והוא לא זקוק לאמבולנס. באמצעות המשטרה איתרנו את הפצוע שנפצע קל, וטיפולנו בו במקום"

מערכת יתד נאמן (צילום: דוברות הצלה גוש דן)

בשעה 16:55 בצהרים (רביעי) התקבל דיווח במוקד מד"א אזור דן על פציעה קלה לאחר אלימות ברחוב זבוטינסקי 108 בני-ברק, במשרד העיתון 'יתד נאמן׳.

למקום הוזעקו מתנדבי מד"א ואנשי הצלה גוש דן. לטענתם, המאבטחים לא נתנו להם להיכנס ולטפל בפצוע.

חיים, מתנדב מד"א וארגון 'הצלה גוש דן' סיפר: "הגעתי למקום עם מתנדבים נוספים. המאבטחים אמרו לנו שהפצוע קיבל מכות יבשות והוא לא זקוק לאמבולנס. באמצעות המשטרה איתרנו את הפצוע שנפצע קל, וטיפולנו בו במקום.

"הוא סרב להתפנות לבית-החולים".

מוקדם יותר דווח בכיכר השבת כי בשעה האחרונה הגיעו אל תחנת משטרת רמת גן, מנכ"ל העיתון יעקב לבין, שנשלח לחופשה בתשלום על-ידי יו"ר ההנהלה החדשה, המייצג את ההנהלה הותיקה.

מספר דקות לאחר-מכן הגיע למקום איש העסקים שמעון גליק יו"ר ההנהלה החדשה בעיתון ונאמנו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן, שהגיע כשהוא מלווה בשני עורכי דינו.

השניים נכנסו אל תחנת המשטרה בעקבות תלונות הדדיות שהגישו הצדדים בשל האירועים האלימים שהתרחשו בימים האחרונים במשרדי העיתון ברחוב ז'בוטינסקי בבני-ברק.

כזכור לבין טען כי גליק ואנשיו התייחסו אליו בבריונות והפכו את שולחנו ומנגד גם אנשי גליק התלוננו על צעקות, דחיפות ואלימות מצידו של לבין ואנשיו.

בעקבות כך נערכת כעת פגישת גישור בין השניים במשרדו של מפקד מרחב דן ניצב משנה אלברט אוחיון, שינסה להגיע לפשרה בין הצדדים לאחר שישמע ויחקור את טענותיהם.

את תגובת מערכת העיתון, לא היה ניתן להשיג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר