המנכ"ל המודח שב למשרדי 'יתד'

יעקב לבין ל"כיכר השבת": "הכל יתברר בבית משפט"

צו ההרחקה שהוצא נגד יעקב לבין, המנכ"ל המודח של 'יתד נאמן' בוטל היום בבית המשפט. בשעות הערב, הגיע לבין אל משרדי המערכת אך מאבטחים מנעו את כניסתו, רק בהתערבות המשטרה הוא נכנס למשרדים ויצא כעבר דקות. בראיון וידאו ל"כיכר השבת" מצהיר לבין כי "הדברים יתבררו בבית המשפט" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יעקב לבין בכניסה למשרדים, הלילה (צילומים: ישראל כהן)

שופטת בית המשפט השלום בפתח תקווה החליטה הבוקר (רביעי) שלא להאריך את צו ההרחקה שהוצא בשבוע שעבר למנכ"ל 'יתד נאמן' לשעבר, יעקב לבין ממערכת העיתון. הלילה, ההחלטה גררה עימותים במשרדי המערכת.

הבוקר, התקיים דיון בבקשת הנגיד שמעון גליק, יו"ר ההנהלה החדשה של 'יתד נאמן', להאריך את צו ההרחקה שהוצא לפני כשבוע למנכ"ל העיתון לשעבר, יעקב לבין.

בשבוע שעבר, החליט בית המשפט להוציא צו הרחקה ליעקב לבין ממשרדי מערכת העיתון ברחוב ז'בוטינסקי בבני-ברק, בעקבות הטענות לאלימות שהפעילו אנשיו כלפי עובדי העיתון.

בדיון נכחו שמעון גליק ועורכי דינו וכן עורך העיתון ישראל פרידמן, נאמן ביתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א וכן יעקב לבין והצוות המשפטי המלווה אותו.

השופטת דחתה את בקשתו של גליק ואישרה ללבין להגיע למערכת העיתון, לפי הדיווחים, זאת מאחר והבינה שלבין פוטר מתפקידו כמנכ"ל העיתון וממילא אין לו סיבה להגיע למשרדי המערכת.

אלא שבשעות הערב הגיע המנכ"ל לשעבר כשהוא מלווה בעורכי דינו ומקורביו אל בניין המערכת אך בכניסה הוא נחסם על-ידי המאבטחים שנשכרו ע"י ההנהלה החדשה.

לאחר שיחה עם בכירי המשטרה נכנס לבין אל משרדי המערכת, כאשר המאבטחים נשארו לשמור לצדו שלא יפנה אל העובדים.כשהגיע אל חדרו האישי, בו ישב במשך שנים מתוקף תפקידו כמנכ"ל, נתקל במנכ"ל הזמני החדש, זליג אורלנסקי, ויצא מהמקום.

בטרם כניסתו למשרדים, שוחח יעקב לבין בראיון וידאו בלעדי עם "כיכר השבת" ואמר כי הוא שמח לממש את זכותו ואת החלטת בית המשפט. "העניינים שבים לשגרה", אומר לבין אך מסתייג מלהצהיר על ההשלכות המשפטיות של כניסתו לגבי הקביעה מי הינו בעל הבית בעיתון ואמר כי "הדברים יתבררו בבית המשפט".

יעקב לבין הוסיף כי לכל אורך הדרך הוא מתייעץ עם גדולי התורה ובראשם הגאון רבי שמואל אויערבאך.

אנשי ההנהלה החדשה, אומרים ל"כיכר השבת" כי "ההנהלה לא מוכנה שעובדי העיתון יהיו קרבן יומיומי להטרדות ולהפרעה לעבודה".

לדבריהם, "מרגע זה הדיון יתנהל רק בבית הדין או במקרה שלבין ילך לערכאות אז הוא יתנהל בבית המשפט כפי שביקשו לבין וחבריו שפנו לבית המשפט לקבל צו מניעה ולא קיבלו, ולכן תהיה אבטחה צמודה במשרדי העיתון ולבין יורשה להיכנס ככל אדם אבל תחת השגחה צמודה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר