ביקורת קשה מבית

גורם בש"ס על אלי ישי: "הוא נטל, מה יצא לנו מהעגל הזה"

למעלה מ-40% מהישראלים חושבים שעל שר הפנים אלי ישי ושר האוצר יובל שטייניץ להתפטר מתפקידם בעקבות דו"ח המבקר, כך עולה מסקר שהוצג במהדורה המרכזית של ערוץ 10. שר הפנים אלי ישי חווה הערב התקפה קשה דווקא מחבריו לסיעה. גורם בכיר: "מה יצא לנו מהעגל הזה? הפך לנטל" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי (צילום: פלאש 90)

דו"ח מבקר המדינה שפורסם השבוע ממשיך לעורר סערה.

מסקר שהוצג במהדורה המרכזית של ערוץ 10 עולה, כי למעלה מ-%40 מתוך הציבור הישראלי חושבים כי שרי הפנים אלי ישי ושר האוצר יובל שטייניץ צריכים להתפטר מתפקידם בעקבות הדו"ח.

בסקר, נשאלו המשתתפים האם שר הפנים אלי ישי אחראי למחדל בכרמל, והאם הוא צריך להתפטר?. 41% חושבים שהוא אחראי וצריך להתפטר, 23% חושבים שהשר ישי אחראי אך אינו צריך להתפטר, ו-37% מהם חושבים שהוא לא אחראי ולא צריך להתפטר.

את אותה השאלה נשאלו המשתתפים גם לגבי שר האוצר יובל שטייניץ, 45% מהמשתתפים ענו כי שטייניץ אחראי וצריך להתפטר, 35% חושבים שהוא אחראי ואינו צריך להתפטר, 20% ענו כי הוא אינו אחראי ואינו צריך להתפטר.

בתוך כך, העיתונאי אבישי בן חיים פרסם ביקורת קשה מבית כלפי שר הפנים אלי ישי. בהקלטה שהגיעה לידי בן חיים נשמע גורם בש"ס אומר על השר ישי: "הוא יותר ויותר הופך לנטל אם אתה מבין למה אני מתכוון. אנחנו רואים ממנו רק התגוללויות ובלגנים".

הגורם הוסיף ותקף: "כשאתה מסתכל על שורה תחתונה אתה אומר, 'אוקיי, מה יצא לנו מהעגל הזה? מה יש לנו ממנו?, יש לנו כל היום שערוריות, להסביר פה למה הוא צודק ופה להצטדק ופה להתפתל. הרי לא קיבלנו את שעון הקיץ שאנחנו רוצים והסודנים, למרות כל הפסטיבל, יישארו פה 50 ו-70 ו-80 אלף".

"אף פעם הוא לא נתפס כמו איזה שר מבריק, שר ביצועי שאתה נותן לו בעיה והוא פותר אותה. כשאתה חלש אתה לא יכול לדאוג לחוק טל כמו שצריך, אתה לא יכול לדאוג לחברה החרדית כמו שצריך".

"אלי ישי עכשיו לא יותר חזק אצל הרב עובדיה בגלל הדו"ח של המבקר, הוא יותר חלש. הרב צריך להתעסק, כל הזמן שומע מאלי ישי הגנות: 'המבקר רודף אותי, הסודנים רודפים אותי, התקשורת תוקפת אותי'. הוא (אלי ישי י.כ) בעצמו מבין שהוא מייצר נזק לש"ס אבל הוא לא יודה בזה" סיכם הגורם.

מלשכת השר אלי ישי נמסר בתגובה: "ישנם גורמים שרכילותם אומנותם, והם זכאים למעט רחמים, ניסיונם לפגוע בתנועת ש"ס כשלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר