מיוחד ב'כיכר השבת'

חודש להפיכה ב'יתד': אנשי הצללים בבית הרב קנייבסקי

חברי עמותת 'יתד נאמן' התכנסו היום בביתו של מרן רבי חיים קנייבסקי ברחוב רשב"ם בבני-ברק. מטרת האסיפה הבוקר, הייתה לאשרר את כל ההחלטות שהתקבלו מאז ההפיכה בעיתון בהוראת גדולי ישראל ובראשם מרן ראש-הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן. צפו בתיעוד בלעדי (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ביציאה מביתו של הרב קנייבסקי (צילום: כיכר השבת)

חברי עמותת 'יתד נאמן' התכנסו היום (חמישי) בביתו של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי ברחוב רשב"ם בבני-ברק.

חברי העמותה שהשתתפו בכינוס: הרב הגאון נתן זוכובסקי, הרב יוסף חיים קופשיץ, הרב יחזקאל אסחייק, הרב משה אהרון ברוורמן, הרב שמואל אפשטיין, הרב שלמה אייזן, הרב יצחק ויזל, הרב מרדכי קרליץ שהוביל את המהפכה, יעקב ורז'בינסקי - רואה חשבון של העמותה ועורכי הדין של העמותה.

במפתיע, הגיע לכינוס גם הרב דוד-צבי קצבורג נציג אנשי ההנהלה הישנה שהקריא יפויי כח בשם חברי העמותה שהתכנסו מספר פעמים לאחרונה במלון 'רמדה' בירושלים.

מטרת האסיפה הבוקר, הייתה לאשרר את כל ההחלטות שהתקבלו מאז ההפיכה בעיתון בהוראת גדולי ישראל ובראשם מרן ראש-הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן. בתחילת הפגישה השתתף מרן רבי חיים קנייבסקי למספר דקות ולאחר-מכן שב הרב ללמוד בחדרו.

בעיצומה של הפגישה יצא אחד מעורכי-הדין של העמותה החדשה וזאת בשל-כך שאחד הבחורים מישיבת 'פוניבז' שבראשות הגר"ש מרקוביץ הגיע להעביר מסמך יפויי כח של אחד מחברי העמותה שחשש מלהגיע.

לאחר כ-45 דקות הסתיימה האסיפה כשההחלטות התקבלו ברוב גדול. בזה אחר זה ירדו מהבית ברחוב רשב"ם כל חברי העמותה. בפתח הבית הוצבו מאבטחים כבר בשעה 09:00 בבוקר למנוע הפרעות או סקרנים.

בהכנת הידיעה סייע צביקה גרוניך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר