משיבים מלחמה

ההנהלה הישנה: "גנבו לנו את יתד נאמן, נפתח עיתון חדש"

אנשי ההנהלה הישנה של "יתד נאמן" מטכסים עצה כיצד להמשיך, לאחר ההפסד הצורב בבית-המשפט. במקביל לבדיקת המשך הדרך המשפטית ואפשרויות הערעור, החליטו אמש בכינוס חשאי מקורבי מרן הגר"ש אויערבך החלטה דרמטית לפיה הם יוצאים לדרך ופותחים עיתון חדש. כל הפרטים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
משרדי יתד נאמן (צילום: דוברות הצלה גוש דן)

לאחר ההפסד הצורב השבוע בבית המשפט, אנשי ההנהלה הישנה של "יתד נאמן" מטכסים עצה כיצד להמשיך הלאה ומתכוננים להשיב מלחמה.

מתברר כי במקביל לבדיקת המשך הדרך המשפטית ואפשרויות הערעור, קיבלו אמש (חמישי) מקורבי הגר"ש אויערבך, החלטה דרמטית לפיה הם יוצאים לדרך ופותחים עיתון חדש שישמש לדבריהם "שופר" נאמן להפצת ההשקפה הטהורה בדרך אותה הנחיל מרן הרב שך זצ"ל.

בכינוס, בו השתתפו רבנים ועסקנים, הובהר כי קיים גיבוי רוחני לעיתון החדש מהגר"ש אויערבך, הגרמ"צ ברגמן, הגר"מ גרוס ורבנים נוספים. בנוסף, ישנם נגידים ואלי הון שיסייעו להעניק גב כלכלי לעיתון החדש בשלב הראשוני.

אחד הנואמים המרכזיים במעמד ההשקה היה עורך "יתד נאמן" לשעבר נתי גרוסמן ובין הנוכחים נצפו גם משה פטרוב נאמנו של הגר"ש אויערבך ומנכ"ל יתד נאמן המפוטר יעקב לבין.

בראש המהלך המהפכני עומד נינו של הגרי"ש אלישיב, שנאם אמש בכינוס ואומר הבוקר ל"כיכר השבת" כי "מדובר באברכים רציניים בני עליה שמרגישים וחשים כי גנבו להם את העיתון שהקים מרן הרב שך זצ"ל, והם רוצים במה שתמשיך להביע את הערכים אותם ייסד ועליהם עמד בכל תוקף".

לדבריו, "התחושה הרווחת היא כי במחנה של ההנהלה החדשה החליטו למחוק את עידן ההנהגה של הרב אלישיב, ולכן אנחנו חייבים להקים אלטרנטיבה שתשמש שופר".

"יש לנו גב כלכלי וגב ציבורי, בנוסף לתמיכה של גדולי הדור ואנחנו מתחילים בהקמת מטה מנויים, כשכבר יש ברשותנו מאגר של מאות מצטרפים", הוא אומר.

הוא הוסיף וציין כי "אין לי ספק שהעיתון החדש יצליח. אני בטוח בכך במאת האחוזים".

יצויין כי על פי הערכות של גורמים במקום, אם יגיעו בימים הקרובים ל-2000 מנויים העיתון החדש יקבל גב כלכלי שיאפשר את צאתו לדרך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר