מעמד סיום הש"ס העולמי באצטדיון טדי: הכרטיסים אזלו

ימים למעמד סיום הש"ס העולמי באיצטדיון טדי ו-20,000 הכרטיסים אזלו, מארגני המעמד במאמץ עליון לסדר אולמות סמוכים לעשרות האלפים הצפויים להגיע. אלי שמחיוף ל'כיכר השבת': "אנחנו בהכנות האחרונות לקראת המעמד הגדול שיאחד את כל גדולי ומאורי הדור, בהשתתפות עשרות אלפי לומדי הדף היומי"

שאול כהנא | כיכר השבת |
איצטדיון טדי (צילום ארכיון: פלאש 90)

עשרים אלף הכרטיסים למעמד סיום הש"ס העולמי שייתקיים בשבוע הבא, אזלו מנקודות המכירה.

בעקבות כך פועלים בשעות אלו מארגני המעמד (שייתקיים ביום שני בשבוע הבא) לשכור אולמות סמוכים, לשם יופנו אלפי האנשים להם יחסרו מקומות באצטדיון, כאשר כל המעמד יועבר אליהם במעגל סגור על מסכי ענק.

המארגנים מציינים כי יתקיימו הסעות חינם אל האולמות הסמוכים, על ידי אוטבוסים שיסיעו את המשתתפים מהאצטדיון אל האולמות הסמוכים שם כאמור יועבר המעמד האדיר על גבי מסכי ענק.

בתוך כך אתמול (יום ד') הסתיימו ההכנות האחרונות ובניית הבמה המרכזית, במת 'אלף הרבנים' שישתתפו במעמד, כאשר במה בת שמונה קומות נבנתה על היציע הצפוני (שער איילון) שאליו יכנסו הרבנים.

כמו כן יהיה יציע מיוחד שבו ישבו למעלה מאלף מגידי שיעור מרחבי הארץ והעולם שסיימו את הש"ס יחד עם תלמידיהם. אורח הכבוד המרכזי של הערב יהיה מרן הראשל"צ הרב עובדיה יוסף, וגדולי ישראל נוספים מכל החוגים והזרמים.

האירוע מופק על ידי רדיו 'קול ברמה' שילוו את המעמד האדיר לכבודה של תורה, בערב שידורים מיוחד שיוקדש כולו לסיום הש"ס.

אלי שמחיוף ל'כיכר השבת': "אנחנו בהכנות האחרונות לקראת המעמד הגדול שיאחד את כל גדולי ומאורי הדור, בהשתתפות עשרות אלפי לומדי הדף היומי, הכרטיסים אזלו השבוע, אנחנו פועלים בשעות אלו לאתר פתרונות לאלפי המבקשים הנוספים".

שמחייוף ציין גם כי: "מי שיש בידו כרטיס שיגיע בזמן, מי שיאחר מקומו לא יובטח, פתיחת השערים תהיה בשעה חמש אחר הצהריים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר