השירה וההתרגשות • כניסת גדולי ישראל למעמד סיום הש"ס המרכזי

למעלה מ-20 אלף איש נטלו חלק במעמד האדיר לגומרה של תורה בגבעת התחמושת בירושלים, לחגיגות סיום הש"ס המרכזי במחזור 'הדף היומי'. "כיכר השבת" בסדרת כתבות וידאו מהרגעים הגדולים של המעמד. צפו בתיעוד מרגש, מרגע כניסתם של מרנן ורבנן למעמד, השירה האדירה, הריקודים וההתרגשות בקהל האלפים

כתב וצילם: ישי כהן | כיכר השבת |
האלפים במעמד (צילום: שוקי לרר)

למעלה מ-20 אלף איש נטלו אמש (שלישי) חלק במעמד האדיר לגומרה של תורה בגבעת התחמושת בירושלים, לחגיגות סיום הש"ס המרכזי במחזור 'הדף היומי'.

במעמד השתתפו מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שסיים את הש"ס, מרן פוסק הדור הגר"ש וואזנר, האדמו"ר מבעלזא, האדמו"ר מערלוי שהחל את מחזור הלימוד החדש, ושורה נכבדה של אדמו"רים, ראשי ישיבות ורבנים.

בסמוך לשעה 21:00 בערב, הס הושלך בקהל את החלה התזמורת המורחבת בניצוחו של מונה רוזנבלום לנגן את השיר המפורסם "ימים על ימי מלך תוסיף", לקראת כניסתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל למעמד, כאשר קהל האלפים נעמד על רגליו, במחיאות כפיים, שירה וריקודים והתרגשות עצומה לכבוד התורה.

תחילה נכנס פוסק הדור הגר"ש וואזנר, לאחריו הגר"ש אויערבך, כאשר הופיע דמותו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, שהוזמן כ"גדול הדור", גברה השירה האדירה מפיהם של קהל האלפים, ברגעים היסטוריים שנמשכו דקות ארוכות, אחרון נכנס כ"ק האדמו"ר מבעלזא.

צפו בתיעוד וידאו מיוחד מרגע כניסת מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן למעמד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר