הרב עובדיה: "שמחה וששון ליהודים, יש לנו 'עוז והדר'"

מאות אלפי יהודים, בארץ ובעולם, חוגגים בימים אלו את סיום הש"ס במחזור לימוד 'הדף היומי', יחד עמם סיימו עורכי ה'מתיבתא' את פירוש הגמרא כולה ועלו למעונו של מרן הגר"ע יוסף שבירכם בחמימות: "אשרי חלקכם מה נעים גורלכם. עוז והדר נאמר עליהם, "וזהב הארץ ההיא טוב שם הבדולח ואבן השוהם". עשו עוד כהנה וכהנה, כן ירבה וכן יפרוץ". צפו

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילומסך)

מאות אלפי יהודים, בארץ ובעולם, חוגגים בימים אלו את סיום הש"ס במחזור לימוד 'הדף היומי', שבע שנים וחצי לאחר התחלתו. מעמדי ענק בראשות גדולי ישראל נערכים לכבוד התורה, והמונים שמים פעמיהם לבתי המדרש להתחלת המחזור החדש, מחזור י"ג בדף היומי.

לפני שבע שנים החל לצאת לאור "מתיבתא", ואלפי לומדי הדף היומי כמו גם מגידי השיעורים לא משים ללא ה"מתיבתא" המבארת הדק היטב את הגמרא עם כל המפרשים, בצורה בהירה ונהירה.

אלפי תלמידי חכמים עמלו יומם ולילה כדי לבאר את דברי הגמרא ויחד עם סיום הש"ס סיימו עורכי "מתיבתא" את פירוש הגמרא כולה, ועלו למעונו של מרן הראשון לציון הגר"ע יוסף כדי לקבל את ברכתו.

"בשבטי ישראל אודיע נאמנה", אומר מרן הרב עובדיה, "שמחה וששון ליהודים, יש לנו מהדורה חשובה מאוד של 'עוז והדר', 'מתיבתא' - מפרשים ומבארים את דברי התלמוד".

"עוז והדר נאמר עליהם, "וזהב הארץ ההיא טוב שם הבדולח ואבן השוהם", כמו שאומר המדרש - זהב הארץ ההיא זאת תורת ארץ ישראל שאין לך תורה כתורת ארץ ישראל", אומר הרב עובדיה.

"אשרי חלקכם מה נעים גורלכם", בירכם מרן הגר"ע יוסף בחמימות, "פרותיהם בעולם הזה והקרן קיימת לעולם הבא. כל אשר תעשו תצליחו, גדולה תורה שנותנת חיים לעושיה בעולם הזה ובעולם הבא, עשו עוד כהנה וכהנה, כן ירבה וכן יפרוץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר