האדרת נשים

ביוזמת נשות גדולי הרבנים: "סיום הש"ס" הנשי הראשון

לא רק הגברים חוגגים: לראשונה, ייערך בעוד כשבועיים כנס סיום הש"ס לנשים, בראשות רבניות חשובות ונשות אדמו"רים וגדולי תורה. החלטה על קיום המעמד הנדיר, נתקבלה אצל נשות גדולי תורה, במטרה לברך ולהוקיר את ציבור הנשים שתמכו בבעלים ועודדו אותם מתוך מסירות. כל הפרטים (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
נשות האדמו"רים (צילום: ברוך עזאגווי)

לא רק הגברים חוגגים את סיום הש"ס. יוזמה ייחודית ומפתיעה קורמת עור וגידים בימים הללו בעיר בני-ברק: לראשונה, ייערך בעוד כשבועיים כנס סיום הש"ס לנשים, בראשות רבניות חשובות ונשות אדמו"רים וגדולי תורה.

בכינוס הגדול שיעמוד תחת הכותרת "חלקינו בתורתך", ישתתפו אלפי נשות מסיימי לימוד ה"דף היומי" והוא ייערך ברחבה המרכזית של מוסדות "אור החיים" בבני-ברק.

החלטה על קיום הכינוס הנדיר והמיוחד נתקבלה אצל נשות גדולי תורה, מתוך מטרה לברך ולהוקיר את הציבור הענק של הנשים שתמכו בבעלים ועודדו אותם מתוך מסירות, לעמוד במשימת הקודש שקיבלו על עצמם ללמוד, מידי יום ביומו, את הדף היומי.

המארגנות מציינות בשיחה ל'כיכר השבת' כי אך סמלי שהמעמד מתקיים שבועות אחדים לאחר סדרת סיומי הש"ס המפוארים והמכובדים ברחבי הארץ ובעולם, בהם נטלו חלק המוני מסיימי לימוד "הדף היומי", במשך שבע שנים.

"כל הלומדים מודעים למאמצים ולסיוע של ציבור הנשים והאימהות, שראו בלימוד הבעלים, או הבנים, מטרה נעלה, ועשו כל אשר לאל ידן שציבור הלומדים יוכל לעמוד במשימה קדושה זו ותרמו לכך מזמנן ומעידודן, וכדברי התנא רבי עקיבא לתלמידיו על סיועה של רעייתו: 'שלי ושלכם – שלה היא'", הן אומרות.

לדברי המארגנות בכנס, יושם דגש מרכזי ותבורכנה הנשים הממשיכות במסירותן לחיזוק ולעידוד הבעלים והבנים להתמדה יומיומית של לימוד קבוע ומסודר של "הדף היומי" במשך שבע השנים הבאות.

את בימת הכבוד של המעמד המיוחד תעטר השתתפותן של הרבניות הצדקניות הרבנית ליפקוביץ תליט"א אשת חבר למרן הגרמי"ל לפקוביץ זצ"ל, הרבנית בעדני תליט"א אשת חבר לחבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני שליט"א והרבנית מויז'ניץ תליט"א אשת חבר לכ"ק מרן בעל ה"ישועות משה" מויזניץ" זצ"ל.

בנוסף, הרבניות הדגולות: הרבנית מגור תליט"א, הרבנית קרליץ תליט"א, הרבנית מבעלז תליט"א והרבנית בן-שמעון תליט"א.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר