מי גנב את הסטנדר של הרב אלישיב מ'הקראוון'?

מתפללי בית הכנסת 'הקראוון' בו התפלל מרן הגרי"ש אלישיב במשך שנים, הופתעו הבוקר לגלות כי בית הכנסת נפרץ, והסטנדר של הרב אלישיב - נגנב. המשטרה פתחה בחקירה. כזכור, לפני מספר חודשים נעלם במפתיע כסאו של מרן הרב עובדיה יוסף, לאחר בדיקה התברר כי הוא הושאל שלא ביודעין. (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן הרב אלישיב זצ"ל (צילום: העולם החרדי)

מי גנב את הסטנדר של הרב אלישיב?

מתפללי ביהמ״ד ״הקראוון״ בו היה מתפלל מרן פוסק הדור הגרי״ש אלישיב זצ״ל שהגיעו הבוקר לתפילת שחרית, נדהמו לגלות כי אלמונים פרצו אמש בשעות הלילה אל בית הכנסת וגנבו מן המקום את ״הסטנדר״ המיתולוגי ששימש את מרן הגרי״ש זצ״ל בתפילות וכן בלימוד ובמסירת השיעורים.

המתפללים ההמומים עירבו את המשטרה שפתחה בחקירה מקיפה על מנת לגלות את זהותם של הגנבים ולהשיב את הסטנדר לבית הכנסת.

נציין, כי בשעות האחרונות הצליחה המשטרה להשיג את תצלומי הוידאו ממצלמות האבטחה של משרד החינוך המשקיף על רחוב אדמון בו נמצא בית הכנסת, וכעת מנסים במשטרה לפענח את התצלומים ולעלות על זהות הפורצים.

יצויין כי שוויו של הסטנדר הינו גבוה ביותר וזאת משום ששימש כאמור את מרן פוסק הדור זצ״ל בעבודתו הרוחנית במשך עשרות שנים והפך לסמל ולשם דבר.

כזכור לפני מספר חודשים פורסם ב'כיכר השבת' כי כסאו של נשיא מועצת החכמים הגר״ע יוסף שליט״א נגנב מבית הכנסת 'היזדים' שבשכונת הבוכרים אולם לאחר זמן קצר התברר כי הכסא הושאל למישהו שלא בידיעת הגבאים ולבסוף הוחזר אל בית הכנסת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר