מרן הרב עובדיה יוסף בבעלזא: צפו בוידאו בלעדי

ביום חמישי שעבר הגיע נשיא מועצת החכמים מרן הגר"ע יוסף שליט"א לביקור נדיר ומיוחד בהיכל הטישים של חסידות בעלזא, שם נערך טיש היארצייט לזכרו של מרן המהר"א מבעלזא זצ"ל, ששולב במעמד סיום הש"ס של החסידות, בראשות כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא שליט"א. צפו בוידאו נדיר ובלעדי שהגיע לידי 'כיכר השבת'

ישראל כהן | כיכר השבת |

ביום חמישי שעבר הגיע נשיא מועצת החכמים מרן הגר"ע יוסף שליט"א לביקור נדיר ומיוחד בהיכל הטישים של חסידות בעלזא, שם נערך טיש היארצייט לזכרו של מרן המהר"א מבעלזא זצ"ל, ששולב במעמד סיום הש"ס של החסידות, בראשות כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא שליט"א.

הרב עובדיה יוסף הגיע בכדי להוקיר טובה לרבי מבעלזא, עימו הוא נמצא בידידות במשך עשרות שנים - על שכיבד בהשתתפותו את מעמד סיום הש"ס באיצטדיון "טדי" שנערך על-ידי תנועת ש"ס.

מרן הרב עובדיה יוסף הגיע וכובד בכבוד מלכים. כשנכנס לטיש התקבל בשירה אדירה "שאו שערים ראשיכם" שפרצה מפי אלפי החסידים הנרגשים. בהמשך אף נשא הגר"ע דברי תורה וחיזוק בפני ציבור ההמונים ובהם אמר:

"אשרי חלקיכם ומה נעים גורלכם, אשר אתם זוכים להסתופף ולחסות בצל רבינו הקדוש, שאני מוקיר אותו ומכבד אותו ומברך אותו שה' יאריך את ימיו ושנותיו בטוב ובנעימים, אורך ימים בימינה ובשמאלה עושר וכבוד", פתח הרב עובדיה בסגנונו המיוחד.

"יהי רצון שנעשה ונצליח להגדיל תורה ולהאדירה, חיזקו ואימצו בלימוד התורה. המקום הזה,ביהמ"ד,קדוש לקב"ה, לא רק עכשיו הוא פתוח, אלא כל יום באים פה מאות רבות ללמד תורה", הוסיף נשיא מועצת חכמי התורה.

צפו בוידאו נדיר ובלעדי שהגיע לידי 'כיכר השבת'. צילום: א.מ.ש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות