פרשת 'החוף הנפרד' באשדוד

ראש 'משמרת הצניעות' פוטר על ידי בית דין

דרמה באשדוד: הרב משה שלום רדז'מינסקי ראש 'משמרת הצניעות' בעיר קיבל השבוע הודעה על פיטוריו. זאת לאחר שנאבק כנגד החוף הנפרד בעיר, ונלחם כנגד פתיחת החוף השנה. גורם ל'כיכר השבת': "מדובר בהחלטה דרמטית, הפיכה של ממש" (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

סערת החוף הנפרד באשדוד: ראש משמרת הצניעות בעיר פוטר השבוע מתפקידו. הסיבה: מלחמתו בחוף הנפרד.

רבים בציבור החרדי מכירים את הרב משה שלום רדז'מינסקי - מראשוני העסקנים בארץ למען ה'צניעות', ומי שמכהן בתפקיד יו״ר הוועד לשמירת טוהר המחנה הפועל לחיזוק גדרי חומות הקדושה בעיקר בעיר אשדוד.

לא רבים יודעים אבל הרב רדז'מינסקי היה זה ״שהמציא״ את קווי המהדרין לראשונה כאשר בעקבות יוזמתו הדבר תפס תאוצה ברבים מערי הארץ.

בין השאר אחראי היה יו״ר הוועד לשמירת טוהר המחנה לפיקוח על חנויות ובתי עסק בעיר אשדוד על מנת שיקפידו על כללי הצניעות הנדרשים על פי ההלכה, כמו כן בימות הקיץ פיקח הרב ר. על כשרותו של החוף הנפרד בעיר.

אלא, שבשנים האחרונות החליט הרב רדז'מינסקי כי החוף הכשר אינו עומד בכללים הנדרשים, ויצא חוצץ כנגד אלו שהתירו ללכת ולרחוץ בו. גם השנה נלחם כנגד פתיחת החוף וזאת על אף שהמקום קיבל את אישורם של גדולי הרבנים והדיינים בעיר, בהם אף ראשי הקהילה החסידית לה הוא משתייך.

ממידע שהגיע ל'כיכר השבת' מתברר, כי לאחר שהמשיך הרב רדז'מינסקי בהתנגדותו התקיפה והנחרצת כנגד פתיחת החוף הכשר הוא נקרא במהלך השבוע האחרון אל ביה״ד 'ועשית הישר והטוב' שם החליטו הדיינים הרבנים הגאונים הרב ברוך וידלבסקי, הרב אברהם מרקסון, והרב אברהם נחמן גוטרמן לנשל את הרב רדז'מינסקי מפעילותו למען שמירת גדרי הקדושה בעיר.

לפי הדיווח, הרבנים אף קראו למנהלי העסקים שלא לקבל ממנו יותר אף הוראות בנושאים אלו.

הרב רדז'מינסקי סירב להגיב לפניית 'כיכר השבת' ואמר כי "אינו מדבר עם כלי התקשורת".

עסקן בכיר אמר הערב ל'כיכר השבת' כי מדובר בהחלטה דרמטית ותקדימית "צריך להבין", הוא מסביר, "כל אשדוד רעדה ממנו, הוא החזיק כוח עצום בידיו וכעת הכל נלקח ממנו, מדובר במהפיכה של ממש"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר