הרב עובדיה נגד החינוך החילוני: "ילדים רשעים"

הראשון לציון, הגאון רבי עובדיה יוסף שליט"א, תקף בחריפות בשיעורו השבועי את שופטי בתי המשפט, ומי ששולח את ילדיו לבית-ספר חילוני. "מי שפונה לערכאות או שולח את בנו למוסד חילוני פסול מלשמש שליח ציבור", אמר הרב והוסיף כי בחינוך החילוני הילדים "יוצאים לתרבות רעה, נהיים רשעים"

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב עובדיה יוסף (צילום ארכיון: יוני יוסף, כיכר השבת)

"מי שפונה לערכאות או שולח את בנו למוסד חילוני פסול מלשמש שליח ציבור", כך תקף אמש (מוצאי-שבת) בחריפות, מרן הראשון לציון, הגאון רבי עובדיה יוסף שליט"א את שופטי בתי המשפט, ומי ששולח את ילדיו לבית-ספר חילוני ומוציא אותם לתרבות רעה.

במהלך שיעורו השבועי הנמסר מידי שבוע במוצאי-שבת בבית מדרשו בשכונת הר נוף בירושלים, אמר הרב עובדיה כי "מי שפונה לערכאות או שולח את בנו למוסד חילוני פסול מלשמש שליח ציבור, אדם ששם את בניו ללמוד בבית ספר חילוני פסול מלהיות שליח ציבור".

"אפילו אם הוא שומר מצוות ומתפלל", המשיך הגר"ע יוסף, "אבל כיוון שהוא לא מקפיד שבניו ילכו לתלמוד תורה, אלא הולכים לבית ספר חילוני, הם יוצאים לתרבות רעה, נהיים רשעים, מה ייצא משמה, לא תורה ולא תפילין, לא פסח ולא כיפור. למה? המורים שלהם, גם כן רוב המורים הם מינים".

לקראת סיום השיעור התבטא הרב גם על מי שהולכים לערכאות ואמר: "יהודי שהלך לערכאות של גויים כדי שישפטו ביניהם ולא לבית דין של ישראל, פסול להיות שליח ציבור, מי שהולך לדון בערכאות של גויים שדנים לפי חוקות שלהם הרי זה מרים ידו בתורתו של משה רבנו ונקרא רשע".

"היום מזלזלים בדבר הזה. הולכים לדון אצל הערכאות, בתי משפט חילוניים, שהם דנים נגד התורה והוציאו פסקיהם. אנחנו רואים את ההתנהגות שלהם נגד התורה, נגד בני הישיבות ... אין להם אהבה לתורה. שונאים את התורה", הוסיף הרב עובדיה.

בסיום השיעור התייחס הרב על סוגיית התקיפה באיראן ואמר: "יש רשעים, איראן, עומדים להשמידנו... צריכים לעמוד בתפילה לפני הקדוש ברוך הוא בכל לבנו... אנחנו בסכנה, כולנו בסכנה... אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמיים. להתפלל בכוונת לב".

יצויין כי בשל תקלה טכנית במשדרי הלווין שיעורו ש הרב עובדיה לא הועבר כמדי שבוע למאות נקודות שידור ברחבי הארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר