הסכסוך באלעד: בית המשפט יחליט האם לקבל ילדה לבית יעקב

אשר שניצר, תושב העיר אלעד שבתו לא התקבלה לבית-הספר 'בית יעקב' החסידי בעיר, הגיש השבוע עתירה לבית-משפט לעניינים מנהליים נגד מנהלת בית-הספר פרידא טישלר. מחר (רביעי) יתקיים דיון בבית-משפט בנושא. ההנהלה מתחמקת: "לא מגיבים לאתרים" (חדשות, חרדים)

אלי ג'אן | כיכר השבת |
למצולמת אין קשר (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

אשר שניצר, תושב העיר אלעד שבתו לא התקבלה לבית-הספר 'בית יעקב' החסידי בעיר, הגיש השבוע עתירה לבית-משפט לעניינים מנהליים נגד מנהלת בית-הספר פרידא טישלר. מחר (רביעי) יתקיים דיון בבית-משפט בנושא.

כזכור, בתו של שניצר לא התקבלה לבית-הספר, מכיוון שלטענתו פתח רשת גני ילדים, המתחרה ברשת הגנים "קן ציפור", הנשלטת ע"י הרב ישראל פרוש, סגן ראש עיריית אלעד, ובראש לשכתו הרב ישי קליין.

לאחר שקיבל אישור מהדיין הנודע הרב מנחם-מנדל שפרן שליט"א לפנות לערכאות, פנה שניצר לבית-המשפט לעניינים מנהליים במטרה לשנות את רוע הגזירה. מאחר שבתי-המשפט נמצאים בימים אלו בפגרה, מי שינהל את המשפט הוא שופט תורן.

בכתב התביעה שהגיע לידי "כיכר השבת" נכתב בין-היתר כי בשיחות שקיים שניצר עם המנהלת טישלר, הודתה לו המנהלת כי אין לבתו בעיה רוחנית אשר תהווה מכשול לקבלתה, במיוחד שבתו הגדולה לומדת בבית-הספר זה מכבר.

"האמת לא היחידה המעכבת את אישור קבלת הילדה, לדבריה, זה הרישום שנעשה כביכול באיחור", לשון כתב התביעה.

כנספח, הוסיף שניצר את בקשתו של מנהל אגף החינוך בעיריית אלעד, מרדכי ממליה, שבעבר כיהן כמנהל בית-ספר בעצמו, בו כתב למנהלת טישלר כי סיבת האיחור אינה משמעותית בכדי לדחות את רישומה של הילדה.

בסביבתו של שניצר מצפים כי בית-המשפט יוציא צו המחייב את הנהלת בית-הספר לקבל את בתו, למרות המתיחות השוררת בינו לבין פרוש.

פנינו להנהלת בית-הספר, שם בחרו להתחמק בתגובה מגוכחת: "אנו לא מגיבים לאתרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר