לאחר שנת סגר בבית:

שמחה פורצת גבולות בשמחת בית השואבה של 'חיים לילד' בכינרת

שנת קורונה מסויטת, שבה היו חולי CF מסוגרים בבית בגלל סיכון גבוה – היתה שמחה פורצת גבולות בשמחת בית השואבה של 'חיים לילד' שהתקיימה בכינרת בטבריה

כמו אחרים והרבה-הרבה יותר מאחרים, היו לכודים בבית, סגורים ומסוגרים מאימת הנגיף (צילום: באדיבות המצלם)

היטיב להגדיר אחד החוגגים שאמר ליו"ר 'חיים לילד' הרב ראובן סקלר: "הרגשנו כמו בקבוק תוסס שניערו אותו ועכשיו שלפו את הפקק..."

כבר ימים ארוכים לפני חג הסוכות, עם שליחת ההודעה למשפחות על קיומה השנה של שמחת בית השואבה, ניכרת היתה התרגשות גדולה בקרב ילדי משפחת 'חיים לילד'. זה לא היה פשוט. הם, כמו אחרים והרבה-הרבה יותר מאחרים, היו לכודים בבית, סגורים ומסוגרים מאימת הנגיף. הזהירו והתריעו כי 'המצויים בסיכון' צריכים לשמור על עצמותיהם, והם צייתו, אבל היו מסכנים עד מאוד.

המסכנות היתה גם של בני המשפחות, ההורים, האחים והאחיות, שנאלצו להסתגר גם הם, מחשש פן ייבאו את הנגיף הביתה ויסכנו את קרוב המשפחה חולה CF.

עכשיו ש'חיים לילד' מזמין לשמחת בית השואבה, בו היתה שמחה עצומה. ביום המיועד הזדרזו להתייצב בתחנות ההסעות משפחות מרחבי הארץ, מבני ברק, ירושלים, ביתר, קריית ספר, אשדוד, בית שמש, קרית גת ואופקים ובשעה המיועדת יצאו ההסעות לכיוון טבריה.

הקבוצה עשתה שיט בכינרת כשחברת "לידו" הקצתה ספינת גדולה, עם מוזיקה מותאמת לחג וזמן שיט ארוך יותר.

הפתעה גדולה היתה לכבוד הקבוצה, כשספינת ההצלה של 'איחוד הצלה', ערכה לכבוד האורחים הדגולים משט בצופרים ואורות מלאים. בעוד שספינת 'חיים לילד' עוגנת בלב הכינרת, ספינת ההצלה הקיפה אותה מספר פעמים וכרזה לה את ברכת ארגון 'איחוד הצלה' לרפו"ש.

לאחר מכן יצאה הקבוצה לקבר רבי מאיר בעל הנס לתפילת מנחה, להעתיר לרפואתם השלימה של אלו הזקוקים לזה. הרב ראובן סקלר אמר למתפללים, כי "אתרג" של חג הסוכות, מסמל בראשי תיבותיו את הדברים שמוכרחים שיהיו שלמים. אמונה שלימה, תשובה שלימה, רפואה שלימה, גאולה שלימה. כן יהי רצון.

בשעות הערב ירדו כולם לחוף רבי מאיר שגם השנה הגישה אותו עיריית טבריה בבלעדיות ל'חיים לילד'. שם נערכה שמחת בית השואבה עשירה ביותר.

מאז שעת הצהריים, ירדו לחוף מתנדבי הארגון בראשותו של המתנדב המסור יחיאל קוריאט, תוך שהם מוותרים על החוויות שהוכנו ועבדו קשות בהכנת החוף, בעריכה מפוארת ובהכנת האוכל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר