מתנדבי חסד של אמת

זק"א ת"א התברכו במעונו של שר התורה

ראשי הארגון ורב הארגון הגר"י רוז'ה הזכירו את פועלם של המתנדבים שעוסקים בקשה שבמלאכות השמירה על כבוד הנפטר והסיוע למשפחות האבלות, וזכו לקבל את ברכת הקודש לצד בקבוק יין לשמירה לכל אחד מהמתנדבים (חרדים)

המתנדבים עלו לבית שה"ת לרגל ציון חצי יובל שנות פעילות בגמילות חסד של אמת (צילום: באדיבות המצלם)

באופן מיוחד ונדיר שיגר מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי בקבוק יין לשמירה והצלחה לכל אחד ממתנדבי זק"א ת"א וזאת לאחר שהאציל ברכות מלוא חופניים, בפני רבני וראשי הארגון שעלו ובאו למעון הקודש בבני ברק לרגל ציון חצי יובל שנות פעילות בגמילות חסד של אמת.

באירוע שהתקיים כאמור לציון חצי יובל שנות פעילות של גמילות חסד של אמת על ידי מתנדבי ארגון זק"א תל אביב, עלו ראשי הארגון למעונו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי על מנת לקבל את ברכת הקודש למתנדבים ובני משפחותיהם.

משלחת זק"א תל אביב שהוכנסה לקודש פנימה כללה את מייסדי הארגון ומנהליו בראשות רב הארגון הגאון הרב יעקב רוז'ה, הרב אשר לנדאו רב המכון לרפואה משפטית, הרב אליהו קב, רב משטרת מחוז ת"א, הרב צבי חסיד מנכ"ל הארגון, הרב אלעזר גפני, יו"ר ההנהלה וראשי צוותים מתנדבים.

בפתח המעמד המרגש נשא דברים קצרים רב הארגון הגאון הרב יעקב רוז'ה שהזכיר את מסירותם של המתנדבים המשליכים את עיסוקם ופרנסתם, ויוצאים לפעילות קודש בכל עת ובכל שעה ומסייעים למשפחות בעת מצוקתם תוך שהם עוסקים באחת מהקשות שבמלאכות, השמירה על כבוד המת והסיוע למשפחות האבלות.

הרב רוז'ה ביקש את ברכת מרן שר התורה למתנדבים כדי שלא יכשלו בעשייתם ויזכו לרוב נחת מיוצאי חלציהם בבריאות גופא ונהורא מעליא.

מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א האציל את ברכתו הקדושה ואף שיגר כאמור, בברכת קודש בקבוק יין לכל מתנדב לשמירה והצלחה.

האירוע המיוחד בבית מרן שר התורה שליט"א עורר התרגשות עצומה בקרב המתנדבים העומדים בחזית העשייה יום יום מזה חצי יובל שנים, ובכך קיבלו חיזוק ועידוד רב להמשך פעילות הקודש.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר