ירושלים בשיפוץ

האם אפשר לראות אור בקצה המסילה?

ירושלמים או עובדים בירושלים, גם אתם נתקעים בפקקים? • שלחנו את כתב השטח משה מנס לשאול ולשמוע מהאנשים מה דעתם, האם המטרה מצדיקה את הסבל העכשוי? וגם, ראיון עם מי שאחראי לסיוט הזה (חרדים)

זוהר זולר מנכל תוכנית אב לתחבורה בירושלים מסביר לנו 'למה כל הבלגן הזה'

למה חייבים לחפור, למה הפקקים הם בלתי נמנעים. על החזון התחבורתי של ראש העיר מר משה ליאון, למה אי אפשר להוסיף אוטובוסים? ועל המציאות שהולכת להשתנות בירושלים.

אבל מה חושבים התושבים? איך הם מתמודדים עם המציאות, האם הם מרוצים מהרכבת הקלה והאם הם חושבים שהסבל העכשווי מוצדק בהתחשב בתוכניות העתידיות. מי חושב שלראש העיר מגיע פרס ומי חושב שהוא יכול לנהל את העיר טוב יותר. יצאנו לבדוק - יחד עם משה מנס.

האם הכתבה עניינה אותך?

כן (100%)

לא (0%)

תוכן שאסור לפספס:

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

4
אח שלי!!!
יסכה
3
סדום! כמה ק"מ כל הרכבת ? 20 ק"מ? כל חודש קילומטר !! וגומרים !! כבר 3 שנים ועוד 3 שנים הלוואי! ואח"כ כולם ייסעו ברכבת ? חלומות שב ידברו ! יהיה תוספת של 30% נוסעים עד 40% לזה לסבול 6 שנום !! והלוואי 6 שנים !! פתאום יראו שקבלן הבייוף לא הרוויח מספיק צריך עוד חצי שנה לפתוח לסגור עוד כמה מליו
דוד כהן
2
תוספת הרכבת הקלה כאשר לרובם המכריע יש מכוניות תהיה הטובה ביותר רק עבור משתמשי התחבורה הציבורית. פתרון פשוט וקצר יותר היה לאוטובוסים חשמליים עם כבלים העוברים על פני הכביש. הערים הגדולות עדיין יהיו "מגרשי חניה" בשעות העומס. אתה לא יכול לבנות כבישים קרובים מספיק כאשר מייבאים 250,000 מכוניות בכל שנה. פת
אלי
1
לא שווה, רק יותר פקקים ויותר בלאגן. כאן זה לא אירופה, מתי יפנימו את זה. הכל כאן קטן וצפוף גם ככה. זה לא שוויץ, ולא פולין, ולא בודפשט, ולא פראג, או כל עיר אחרת באירופה או באמריקה. יהיה פה הרבה יותר בלאגן, ואנשים לא יוותרו על הרכב הפרטי לטובת תח''צ. יהיו כאן גם יותר פיגועים, ומריבות בין חברות ומגזרים
ללא שם

אולי גם יעניין אותך:

עוד בחרדים: