המשפחה נקרעת

מזעזע: נפטרה מסרטן והשאירה 8 ילדים עם אב עיוור

הוקם בית דין מחייב שקורא לכל אחד ואחד מאיתנו לתת את חלקו למען חופות היתומים, ומעניקים שטר הבטחה חתום בכח בית דין, לכל מה שתרצו לבקש (בארץ)

מקרה מזעזע; המשפחה נקרעת ומשוועת לעזרה (צילום: באדיבות המצלם)

"עלינו להר המנוחות ביום השנה של אבא וראינו אותם" מספר יהודה ש. "הם פסעו בשקט, בחורה צעירה שהובילה אבא עיוור ושבעה ילדים צעירים שצעדו בברכיים כושלות אחריהם

כשהגיעו למצבה היא עצרה יחד עם אבא ולחשה לו שזה המקום, הוא מלמל משהו חזרה ואנחנו השפלנו עיניים, היה קשה לראות אותם, יתומים רכים עולים לקבר של אמא" הוא ממשיך לשתף.

פתאום שמענו צעקה וראינו את האבא מרים ראש למעלה : "יעל רוחמה בת יצחק הבטחתי לך שאני אהיה בשבילם במקומך, ללוות ולשמור עליהם, אבל לא חלמתי שאני לא יוכל אפילו לראות אותם מרים מתחתנת עוד חודש ואין לי כלום להביא לה, את קרובה לכסא הכבוד, תתחנני עבורה, אל תשאירי אותה פה לבד מבוישת, תקרעי את השמים!"

לראיון המלא הקליקו כאן>>>

מאוחר יותר שוחח יהודה עם הנערה ואביה האלמן ושמע את פרטי המקרה הכואב. המשפחה שמתגוררת בירושלים אבדה את האם לפני כמה שנים לאחר תקופה קצרה בה חלתה האם בסרטן סופני.

האב, אדם חולה סוכרת ששמר על איזון בזכות אשתו שהתמסרה לבריאותו, אחרי הפטירה איבד את מאור עיניו ומצבו הבריאותי הלך והידרדר.

בנוסף למצבו הפיזי הוא מתמודד עם רגשות אשמה קשים כיוון שלדבריו לא הצליח לקיים את צוואתה של אשתו לשמור על הילדים.

יהודה שנקלע למחזה הכואב בהר המנוחות הרגיש כי עליו לעזור למשפחה ופנה אתם יחד לקופת הצדקה של ועד הרבנים שם ספרה הכלה:

"עוד שלושה שבועות אני מתחתנת, אני לא ישנה בלילה ואבא מייחל שיימצא פתרון… אני מתביישת מההורים של החתן, הם לא מבינים למה אבא לא נותן את חלקו באולם. העתיד שלי תלוי בליבכם הרחום! בבקשה אל תתנו לי להתרסק, תעזרו לי לבנות בית חדש ולשמח את אמא למעלה"

מרן הגאון רבי מרדכי גרוס שליט"א יחד עם צדיקי עולם נוספים: מרן הגאון רבי נפתלי נוסבוים שליט"א ומרן הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א שהתאספו יחד לדון בדיני נפשות.

הם הקימו בית דין מחייב שקורא לכל אחד ואחד מאיתנו לתת את חלקו למען חופות היתומים, ומנגד – מעניקים שטר הבטחה חתום בכח בית דין, הכולל בתוכו את כל מה שתרצו לבקש.

ובכח בית דין ובכוח תורתם הקדושה של הדיינים וגזרת הצדיקים תזכו לראות ישועה גדולה בקרוב!

לתרומה הקליקו כאן>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר