משפחה של איכות

הנה תראו: ביקרנו בבית של המשפחה שעושה את זה נכון

זה לא מסובך, זה לא קשה וזה ממש הכרחי, הכירו את משפחת ארמייב, משפחה חרדית מבית שמש שמראה לנו, איך שומרים על הסביבה וממחזרים אריזות • איך הכל התחיל ואיך כל המשפחה מעורבת • וגם, טיפ של אימא מסורה לשאר האימהות (חרדים)

בשיתוף תמיר | מקודם |
כך חווה משפחה חרדית את אתגרי המיחזור (צילום: כיכר השבת)

כולם יודעים כמה חשוב לשמור על העולם שקיבלנו מבורא עולם, במדרש רבה נכתב: "בשעה שברא הקב"ה את אדם הראשון, נטלו והחזירו על כל אילני גן עדן, ואמר ליה, ראה מעשי כמה נאים ומשובחים הן, וכל מה שבראתי – בשבילך בראתי, תן דעתך שלא תקלקל ותחריב את עולמי, שאם תקלקל אין מי שיתקן אחריך".

ובכל זאת לפעמים אנחנו לא נותנים את דעתנו לנושא, אולי כי זה דורש קצת יותר עבודה ואולי כי אנחנו לא מודעים לחשיבות ונחיצות מחזור האריזות. אז יצאנו לבקר בבית משפחה חרדית בבית שמש. משפחת ארמייב, שם התרשמנו מהתנהלותם בתחום.

אז איך ממחזרים נכון? >>>

שוחחנו עם גברת ארמייב, שסיפרה לנו איך הכל התחיל, איך עצוב להם לראות טבע מלוכלך ועל כך שאיתי, בטיול עם הכיתה מביא שקית לאסוף את הפסולת. היא הסבירה לנו כיצד מיחזור האריזות והשמירה על הסביבה היא חלק מההתנהלות היום יומית הקבועה שלהם. ראינו ודיברנו עם הילדים החמודים איתי ואילי שהמחישו לנו איך עושים את זה נכון.

"זה מאוד פשוט" אמרה לנו האמא "על כל אריזה יש סימן כתום קטן, ואת כל האריזות אנחנו משליכם בשקית מיוחדת. אנחנו עושים את זה כמו משחק, לחוייה ואנחנו מיד זוכרים שזו זכות וחובה לשמור על הבריאה, הקדוש ברוך הוא נתן לנו עולם, אנחנו צריכים לשמור עליו" .

מה משליכים לפח הכתום? >>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר