גלריה מרהיבה • צפו

רבבות בשמחת בית השואבה הגדולה בישראל בחצר הקודש מישקולץ בפתח תקוה

כ"ק מרן אדמו"ר ממישקולץ שליט"א – מנהיגה הרוחני של פתח תקוה בנאומו: אנו נמצאים כעת בפתחו של הגאולה, הולך להיות דברים גדולים ונשגבים לעם ישראל. כולכם תראו זאת! (חרדים)

משמחת בית השואבה בחצר הקודש מישקולץ (צילום: נפתלי לרר/שיאלייב)

על פי הערכת המשטרה, רבבות בני אדם, מכל גווני הקשת הציבורית, השתתפו באירוע הענק 'שמחת בית השואבה הגדולה בישראל' בחצר הקודש מישקולץ בפתח תקוה, בראשות כ"ק מרן האדמו"ר ממישקולץ שליט"א – מנהיגה הרוחני של פתח תקוה, שהתקיימה אמש במוצאי חג ראשון של סוכות, בכיכר מישקולץ - צומת הרחובות סלנט - אחד העם, והרחובות הסמוכים שליד בנין ישיבת מישקולץ במרכז העיר פתח תקוה.

באירוע שהתקיים בחסות עיריית פתח תקוה, השתתפו ראש עיריית פתח תקוה רמי גרינברג, והצמרת העירונית, וכל הסגל הבכיר במשטרת ישראל, אישי ציבור, וכן עשרות רבנים וראשי ישיבות, ואחמי"ם רבים.

שיאו של הערב היה נאומו המלהיב והמחזק של כ"ק מרן האדמו"ר ממישקולץ שליט"א, שדיבר מענייני החג והשעה. בתוך דבריו דיבר האדמו"ר על אחדות ישראל וקירוב לבבות, כשהוא מתבטא, שעוצמת עם ישראל היא רק בכוחה של האחדות בתוכנו והאמונה בבורא עולם, כל זמן שעם ישראל יהיו מאוחדים כאיש אחד בלב אחד, ונקרב את אחינו בני ישראל לתורה ויראת שמים ללא פילוגים ומחנות, הישועה מובטחת. עוד הוסיף האדמו"ר ואמר: חז"ל אומרים שחותמו של הקב"ה זה א.מ.ת. מי שיתחזק בחותמו של הקב"ה, כלומר "אמונה", "מי כעמך ישראל" - אחדות. "תורה", מובטחני שיהיה בין מקבלי המשיח. בתקופה הקרובה הולך להיות דברים גדולים ונשגבים למען עם ישראל, כולכם תראו זאת! (את הנאום המלא של האדמו"ר, ניתן לשמוע בווידאו באתר)

בסיום דבריו הנרגשים קיבל קהל הרבבות יחד עם האדמו"ר 'קבלת עול מלכות שמים' כשקריאת 'שמע ישראל' מהדהדת למרחקים בחוצות העיר, מה שקירב המונים לאביהם שבשמים, ואף את המון העם הרחוקים מדרך המסורת.

ראש העיר פתח תקוה מר רמי גרינברג, אמר בנאומו: 'עיריית פתח תקוה שמחה לתת מידי שנה חסות למעמד הענק והמרכזי בעיר בחסידות מישקולץ. האדמו"ר ממישקולץ מנהיג את העיר פתח תקוה כבר למעלה מ-50 שנה, בחכמה ותבונה. גאוות העיר פתח תקוה שהאדמו"ר ממישקולץ שוכן בתוכה'.

על החלק האומנותי ניצחו, ענקי הזמר: ליפא שמעלצר, חיים ישראל, מקהלת מלכות, ילד הפלא בנצי קלצקין, ברק כהן, ותזמורתו המורחבת של חיים ברנשטיין.

האירוע הענק אף הועבר בשידור חי בערוצי תקשורת רבים, ביניהם: רדיו 'קול ברמה', אתר כיכר השבת, חברת שיא לייב, ועוד, שהעבירו את האירוע הענק לכל רחבי העולם היהודי.

משטרת פתח תקוה הקצתה מאות שוטרים וקצינים מתחנת משטרת פתח תקוה והמחוז, לאבטח את שלום ההמונים, ובד"ץ מישקולץ – מערכת הכשרות המהודרת ביותר בפתח תקוה, שכל תושבי העיר ובני היהדות הנאמנה סומכים עליה, העמיד עשרות סדרנים שפיקחו על כל גדרי הצניעות והקדושה במעמד, דבר שאין לו אח ורע, באירוע בסדר גודל ענק שכזה.

בסיום האירוע עברו אלפי איש להתברך מפי מרן האדמו"ר ממישקולץ שליט"א האהוב והנערץ על כל תושבי העיר, אשר כידוע ברכותיו אינן שבות ריקם ומתקיימות במלואן בזכות כוח התורה שבו.

מרן האדמו"ר ממישקולץ שליט"א, נודע כפועל ישועות שרבים נהנים ממנו עצה ותושייה ונושעים מברכותיו בכוח התורה שבו, גאון עצום ונואם בחסד עליון, המקרב המונים לאביהם שבשמים, שיעוריו ודברי תורתו שזורים בגאונות מדהימה לצד למדנות מעמיקה, תורותיו וסדרת ספריו "אור שלום" על הש"ס, התורה, וההלכה, הפכו לנכסי צאן ברזל בעולם התורה והישיבות.

צפו בגלריה:
צילום: נפתלי לרר

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר