מרשים

הדים רבים ליום הגיבוש לנשים שערך ארגון "קמנו ונתעודד" בבית המתנדב של איחוד הצלה

ארגון קמנו ונתעודד הוקם על מנת לתת מענה לחולים ובני משפחותיהם המתמודדים עם מחלת האפילפסיה • מטרת יום הגיבוש לחבר ולתת כוח ותמיכה לאימהות המתמודדות • יו"ר הארגון הרב ישראל רייס אמר כי יום זה הוא רק ציון דרך במכלול העשייה למען המתמודדים (חרדים)

רשמים מיום הגיבוש של ארגון "קמנו ונתעודד" (צילום: איחוד הצלה)

משפחות רבות מתמודדות עם מחלת האפילפסיה (מחלת הנפילה). במגזר החרדי ההתמודדות קשה אף יותר היות ולא היה אף ארגון אשר לקח על עצמו את המענה והתמיכה למשפחות המתמודדות עם המחלה. אפקט המחלה והתחושה הלא נעימה המלווה אותה, גרמו למשפחות רבות להסתגר בתוך עצמן ולא לתת פורקן ושחרור לרגשות הכאב והאתגר הרב המלווה אותן.

בתוך חלל זה, נכנס הרב ישראל רייס והקים לפני כשנתיים את ארגון "קמנו ונתעודד". הארגון הוקם על מנת לתת מענה ומעטפת כוללת למתמודדים ובני משפחותיהם.

ביום שני האחרון, נערך בבית המתנדב של איחוד ההצלה בקרית יובל בירושלים, יום גיבוש ונופש לאימהות המתמודדות. בעזרת הארגון הגיעו עשרות רבות של נשים מכל רחבי הארץ. יום הנופש היה עמוס בתוכניות עשירות ומגוונות, לצד ארוחת צהרים מפנקת וכיבוד עשיר לאורך כל היום, זאת במטרה לגבש ולאחד את הנשים המתמודדות ולסייע בעדם להתמודד עם האתגר הגדול בגידול ילד חולה אפילפסיה.

בדברי הפתיחה שנשא יו"ר הארגון הרב ישראל רייס, שיבח את הנשים הצדקניות שבזכותן נגאלו בני ישראל ממצרים, אשר ממשיכות היום ונושאות על כתפיהן את גידול דור העתיד כולל האתגרים הרבים שהתגלגלו לפתחיהן. הרב רייס אף הוסיף כי יום זה הוא רק ציון דרך במכלול העשייה למען המתמודדים והיד עוד נטויה בתחומים נוספים.

בהמשך היום, הופיע רב הארגון, הרב שמואל יוסף שטיצברג שליט"א מו"צ בעיר בית שמש. הרב נשא מילות חיזוק ונוחם וחיזק ועודד את רוחן של הנשים. כמו"כ ציין כי בקרוב יופעל קו הלכה לטובת שאלות הלכתיות בנשואי האפילפסיה הדורשות בירור וחקירה.

במהלך היום, נחזו מראות מפעימים וממיסים כל לב, נשים מצאו אוזן קשבת בדמות 'חברות לאתגר', שפכו אחת באזני חברתה את המעיק עליהן, בבחינת 'דאגה בלב איש ישיחנה' – מצאו הן אוזן קרובה וקשובה.

היום הגדוש ומלא האיכות הסתיים בשעות הערב המאוחרות, והתגובות הנרגשות על 'כוחות להתמודד הלאה' ו'אנחנו כבר לא מרגישות בודדות' הגיעו לקו הארגון ונתנו כוחות להמשך הפעילות הברוכה והיחודית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר