שת"פ פורה

שר האוצר למנכ"ל 'טריא': "נכונה לנו עבודה רבה בשיתוף פעולה"

בפגישה עם שר האוצר בצלאל סמוטריץ', הציג מנכ"ל 'טריא' שחף ארליך את היקף הפעילות הנרחב של טריא ואת ההשקעה האדירה של החברה בפרויקטים של נדל"ן בציבור החרדי (כלכלה)

מנכ"ל 'טריא' שחף ארליך בפגישתו עם בצלאל סמוטריץ' (צילום: באדיבות המצלם)

פגישה מיוחדת קיים שחף ארליך, מנכ"ל 'טריא', גוף המימון הפרטי הגדול בקרב הציבור החרדי, שהציל לא מעט מקבוצות הרכישה, עם שר האוצר בצלאל סמוטריץ'.

בפגישה הציג מנכ"ל טריא בפני שר האוצר את היקף הפעילות הנרחב של טריא ואת ההשקעה האדירה של החברה בפרויקטים של נדל"ן בציבור החרדי. המנכ"ל סיפר על כמה מקבוצות הרכישה בציבור החרדי שנקלעו לקשיים ובסיוע חברת 'טריא' שנכנסה לעובי הקורה, נמצאו פתרונות המימון הטובים ביותר, בכדי לחלץ את הפרויקטים ולהביאם לכדי סיום.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ציין בפני מנכ"ל טריא כי עבודת החברה מהווה תחרות בריאה בשוק המימון וכי משרד האוצר בהנהגתו יפעל להסרת חסמים ובירוקרטיה, ע"מ לסייע לכלכלת ישראל ולצמצום מצוקת הדיור בציבור החרדי. השר סמוטריץ' אמר במהלך הפגישה כי עוד נכונה לנו עבודה רבה בשיתוף פעולה, כדי לפתור את מצוקת הדיור.

טריא, שהחלה את דרכה כחברת הלוואות בין אנשים (P2P), הפכה לאחרונה לחברה ציבורית הנסחרת בבורסה. טריא מגיעה לבורסה עם תיק אשראי גדול ביחס למתחרים החוץ בנקאיים, ועל פי ההערכות מסתכם היום ביותר מ-3 מליארד ש"ח.

'טריא' היא חברה בעלת ניסיון עתיר שנים בתחום המימוני בשוק הנדל"ן בדגש על קבוצות הרכישה. 'טריא' ליוותה פרויקטים גדולים ומורכבים בציבור החרדי ובהם מתחם בנדיקט בבני ברק, המשולש באחיסמך ופרויקט 'אחוזה ברמה' (גולובנציץ) בבית שמש, והפכו למעשה חזון למציאות גם כשהאתגרים היו מורכבים במיוחד.

חברת 'טריא', קבוצת המימון הפרטית, מאפשרת קבלת מימון בתנאים נוחים יותר ועם פחות בירוקרטיה. מלבד הבנת המגזר החרדי היטב, טריא מתהדרת בזמינות מירבית, מהירות תגובה, שקיפות מלאה, כאשר התהליך כולו פשוט וקל.

מלבד המימון הפיננסי למשכנתאות, מציעה 'טריא' גם תוכניות השקעה וחסכון סולידיים ומצויה בכותל המזרח של עולם ההשקעות גם בציבור החרדי. יותר ויותר מצטרפים ובוחרים להשקיע את כספם באפיק ההשקעה הסולידי המאפשר להם בטחון פיננסי מחד ומאידך נזילות וריבית אטרקטיבית.

'טריא' מחברת בעצם בין הלווים למשקיעים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ומודל עסקי קהילתי ייחודי ללא תיווך בנקאי. כספי המשקיעים מתפזרים בין ההלוואות הרבות לפיזור סיכונים אופטימאלי ובהתאם להעדפות המשקיע.

ההשקעה אינה תלויה בתנודתיות של שוק ההון, בטוחה, סולידית הרבה ביחס להשקעות דומות, מגובה בבטוחות.

אפשרויות ההשקעה כוללות הפקדה חד פעמית של כל סכום, גם אלפי שקלים בודדים וגם הפקדה חודשית בהוראת קבע החל מ-100 ₪ בלבד מה שמחליף את תכניות החיסכון הבנקאיות שמציעות ריביות נמוכה.

נכון להיום, למעלה מ-53 אלף משתמשים כבר משתתפים בפלטפורמה זו, לווים ומשקיעים, ועל פי הנתונים כ-80 אחוז מההלוואות שניתנו הינם הלוואות נדל"ן שמטבעם הינם הלוואות עם בטוחות רבות יותר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר