בי"ס למטפלות בנפש

אתגרי החיים שהובילו להקמת 'בית ספר לגשטלאט היהודי'

סיפורה המרתק של סיגל אהביאל (M.A) בעלת ניסיון טיפולי של למעלה מ- 30 שנה, בעלת תשובה ומייסדת בית הספר שיח הלב לגשטאלט יהודי • "חיים שיש בהם" (חרדים)

שיטת טיפול שהפכה את החיים של אלפי נשים ליותר מלאי סיפוק וביטחון (צילום: שאטרסטוק)

היא נולדה בארץ למשפחה שאינה שומרת תו"מ אך בגיל 16 כשעברה המשפחה להתגורר בבלגיה היא נחשפה לעולם מרתק שעורר בה מחשבות חדשות וחקירה מעמיקה יותר על עולם הנפש.

כשחזרה ארצה בגיל 22 נישאה לכנר האגדי דניאל אהביאל והלכה להתמקצע בתחום הנפש.

עם תום לימודיה עדיין הרגישה שמשהו חסר וטרם הגיעה למה ששאפה באמת - עד שפגשה באורח פלאי את ספר ליקוטי מוהר"ן ומכאן כבר הדרך היתה קצרה עד לחזרתה בתשובה.

במהלך השנים התפתחה תחת ידיה שיטה מחודדת ובהירה מבלי שידעה לקרוא לה בשם. השיטה חיברה בין תראפיית הגשטאלט לבין תורת רבי נחמן - זוהי שיטת טיפול מובנת ומעמיקה ששואפת לחדור אל הלא מודע ולשלוף מתוכו מידע קריטי, חוויתי וקיומי המחבר אותנו עם עצם הטוב שבתוכנו. משרבו השוחרים לטיפול ולימוד השיטה, פתחתה סיגל בית ספר רשמי להכשרת מטפלות.

בשנת 2010 בקריית יערים (טלז-סטון) במרחב נעים ובאוירה פותחת הוקם בית – הספר 'שיח הלב' על שם השיח הבלתי מודע שקורה בנפש האדם ומספר את מסעו האישי והייחודי.

גם את רוצה ללמוד ולהתמקצע, בגשטאלט יהודי, בשיטה ששינתה לאלפי נשים את החיים? הכניסי פרטייך כאן ונחזור אלייך >>

סיגל פיתחה מפת אבחון נפש על פי 'הארבעה שחייבים להודות' המקבילים ל'ארבעת היסודות' - אש רוח מים עפר. מפה שתאיר עבורך את המניעים השורשיים והבלתי מודעים שעומדים מאחורי ההתנהגות הלא מובנת שלך ושל אהובייך.
תרכשי כלי יסודי שיטתי ובהיר להעביר את הנפש ממצוקה לצמיחה.
את יותר ממוזמנת לימים פתוחים (י' סיון 30.5.23 | טז' תמוז 3.7.23) להתרשמות ולנגיעה עמוקה - כנסי לכאן >>

אז מה בעצם לומדים בשיטה הזו?

תלמדי לטייל בתוך נפשך ונפשם של אחרים ותרכשי מפה מדוייקת ומאירה שעל נתיבותיה תלמדי להשיב אותך ואותם אל עוגן פנימי יציב. הגשטלאט היהודי הוא שיטת טיפול חדשנית המבוססת על מחקר קליני רב שנים וחיבור הדוק לתורת ישראל.

  • אם חיפשת דרך בטוחה שתחבר אותך אל עוצמה ועדינות שתמיד הרגשת שקיימים בך.

  • דרך שתקנה לך חוסן רגשי יציב כדי שתדעי להתמודד עם עצבות, תסכולים וכאבי לב.

  • לדעת איך לצאת מכאבים ועצב בכוחות עצמך.

  • או אם יש בך הרצון והכוח הייחודי והעוצמתי לטפל באחרים

הנה עדויות של שתי בוגרות שהעידו על החוויה והשינוי אותם הן חוו בלימודים:

"מצאתי את הדרך אל עצמי ואל משפחתי בעומקים ודיוקים שלא יכולתי אפילו לדמיין שקיימים" - לינדזי שטיינברגר (0508760883)

"בחיים לא פגשתי וחשתי שיטה שכל כך נוגעת באמת, שיטה שפועלת ועוזרת לתיקון אמיתי ויציב במידות..." - מיכל בן רובין (0545717412)

אז סיגל מזמינה אותך להתמקצע בשיטת הטיפול שהפכה את החיים של אלפי נשים ליותר מלאי סיפוק וביטחון, והכשירה עשרות מטפלות שעוזרות לרבים.

תוכלי ליישם בפועל את השיטה ולהכיר את נבכיה הפנימיים ולא רק את מה שהיא עושה לך ולאחרים. את מוזמנת ללמוד את הבסיס הרחב העמוק והתורני שעליו מושתת הגשטאלט היהודי.

תחווי שעות של מתיקות וצלילה פנימה עם חברות שדומות לך. תלמדי איך תורת רבי נחמן והגשטאלט הם בעצם אחד. תביני את עצמך ואת הבעל והילדים שלך בעמקות שתסביר לך את ההתנהגויות ה'מוזרות' שלהם ותרכשי כלפיהם אמפתיה שתחבר ביניכם. ובעיקר תתחברי פנימה אל עצמך כי תביני את המסע המסוים רק לך ותתני לעצמך מענה במקומות כואבים.

גם את רוצה ללמוד ולהתמקצע, בגשטאלט יהודי, בשיטה ששינתה לאלפי נשים את החיים? הכניסי פרטייך כאן ונחזור אלייך >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר