במלון 'ספוטניק' גאורגיה

חברת כושר טורס מארחת בבטומי נציגות מ–22 מדינות במחנה קיץ בלתי נשכח

חברת 'כושר טורס' בהנהלת ר׳ רפאל קרן והרב ישראל ווייס הי״ו, מארחים במלון 'ספוטניק' בבטומי בימים אלו, קבוצה מיוחדת של בנות הכוללת נציגות מעשרים ושתיים מדינות מרחבי תבל, במסגרת מחנה קיץ מיוחד לבנות שלוחי חב"ד (תיירות)

כושר טורס – חברה המתמחה באירוח לציבור הדתי והחרדי (צילום: יח"צ)

מלון 'ספוטניק' הוא מלון כשר למהדרין השוכן במרומי העיר בטומי, ממנו נשקף נוף עוצר נשימה, משלב נוף הררי ופנורמי על העיר הגיאורגית הקסומה ומנוהל ע"י חברת כושר טורס – חברה המתמחה באירוח לציבור הדתי והחרדי.

האורחות המיוחדות שנהנות כבר שבוע בקעמפ, הן בנות השלוחים אשר במהלך השנה קובעות את לימודי בית הספר דרך המחשב – בתוכנית מיוחדת המכונה 'בית ספר נט', יש להן חברות מרחבי תבל – אך הן ווירטואליות, הן נפגשות רק אחת לשנה בקעמפ המיוחד המכונה 'גן ישראל – שלוחים שטעטל' – ובשנה זו הוא מתקיים כאמור – בבטומי.

המחנה לבנות אלו הוקם לפני 14 שנה באוקראינה ע"י שלוחי חב"ד בעיר דנייפרו שבאוקראינה – הרב משה וזוגתו שושנה וובר, ונדד במהלך השנים בין ערי אוקראינה, המחנה מעניק להן תכנים ברמה גבוהה, משלב תוכניות חברתיות ומשלים עבורן פערים מה שלא זוכות לקבל במהלך השנה בשל בדידותן וריחוקן.

בתחילת המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, למרות הקושי הגדול, המחנה מתקיים חרף הקשיים הגדולים לחבר ולאחד את בנות השלוחים, אך הביקוש והצורך לכך גוברים על כל השיקולים והקשיים – אין ספק שעבור בנות השלוחים זה ממש כמו חמצן לנשמה.

הורי הבנות מציינים בסיפוק רב כי בשנה זו, תנאי הבנות הם הרבה מעבר לציפיות, הודות להשתדלותם הרבה של הנהלת כושר טורס.

הרב וובר מציין בסיפוק: 'מרגע הראשון שנחתנו בבטומי, חשנו בשינוי הגדול, קבלת הפנים בסגנון גיאורגי, החדרים המאובזרים, המזון משובח ומזין, כל התנאים הנצרכים כדי לתת לבנות את המיטב', ממשיך הרב וובר ואומר: 'צריך להבין כי בנות אלו אין להם פינוקים בכל השנה כמו שיש לבנות גילן בבני ברק או בירושלים, אך בחופשה זו ישנה רמה של פינוקים כפי שהנהלת כושר טורס מספקת להם מידי יום.

כושר טורס, נרתמו לתת להם טיולים שווים, יחס מיוחד ומפנק, שבוודאי לא ישכחו כל ימי חייהן.

לצד כל התנאים הגשמיים, הרב ווייס מסר להן שיחה מרגשת ומחזקת במהלך השבת.

המחנה עומד להסתיים בעוד כשבוע, אך לבנות אלו כל יום וכל רגע ייחרט עמוק בליבן, ויזכרו לעד את החוויות המיוחדות שחוו כאן יחד עם 100 מבנות גילן, יזכרו את התכנים שיצקו להן המדריכות המסורות ממכללת 'בית רבקה', ויזכרו את התנאים המעולים שדאגו להם חברת כושר טורס – מסכמת בסיפוק רב מנהלת הקעמפ הגב' שושנה וובר.

התודה והברכה לרבנים שתומכים בפעילות המחנה: הרב משה קאטלארסקי, הרב יוסף עמאר, הרב בנציון ליפסקר והרב שמואל קמינצקי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר