פעילות מבורכת

יו"ר "חיים לילד" נפגש עם ראשי ארגון העובדים של ישראכרט שנרתמו להצלחת המחנה השנתי

במהלך הפגישה הציג יו"ר הארגון הרב ראובן סקלר את הפעילות המבורכת של הארגון במשך למעלה מעשרים וחמש שנה • יו"ר ועד ארגון העובדים של ישראכרט גיא כהן התרגש מאד מהפעילות של חיים לילד ואמר: "ישראכרט שמחה לקחת חלק בפעילות המדהימה של חיים לילד..." (חרדים)

יו"ר חיים לילד נפגש עם ראשי ישרכארט (צילום: יח"צ)

במקביל למאמצים להשלמת ההערכות לקראת מחנה הנופש השנתי של 'חיים לילד' שיתקיים כבכל שנה בשוויץ, קיים יו"ר ארגון חיים לילד הרב ראובן סקלר פגישה מיוחדת עם ראשי ארגון העובדים של ישראכרט, שבמסגרת תרומת החברה לקהילה, נרתמה לסייע לפעילות החסד של ארגון 'חיים לילד'.

מטעם ישראכרט נטלו חלק: גיא כהן יו"ר ארגון העובדים ומנהל העסקים בחטיבת לקוחות עסקיים וגם קיקו אזולאי ונטלי צ׳יו מארגון העובדים.

במהלך הפגישה הציג הרב סקלר את הפעילות המבורכת של הארגון במשך למעלה מעשרים וחמש שנה, כאשר מלבד המחנה השנתי הכרוך בעלויות רבות ובהשקעה לוגיסטית אדירה, מקיים הארגון שורה ארוכה של אירועים, טיולים, ימי כיף, מכשירים ותרופות יקרי ערך לטובת חולי סיסטיק פיברוזיס, חולי ריאה ובני משפחותיהם.
הרב סקלר ציין שהשתתפות החולים במחנה הנופש בשוויץ, מעניקה להם חיות למשך חודשים ארוכים, לאחר שבהמלצת הרופאים השהות בהרי האלפים של שוויץ מסייעת לתפקודי הריאות של החולים ועם סיומו של כל מחנה, נרשם שיפור ממשי במדדים הרפואיים של החולים.

יו"ר ארגון העובדים של ישראכרט גיא כהן התרגש מאד מהפעילות של חיים לילד ואמר כי "אנחנו שמחים לקחת חלק בפעילות המדהימה של חיים לילד, לסייע לילדים היקרים שמתמודדים עם אתגרים בריאותיים קשים מנשוא. אנו שמחים שיש בידינו היכולת להעלות להם חיוך על הפנים ולסייע להארכת תוחלת החיים, שהרי ידוע שהנפש משפיעה על בריאות הגוף, ואנו נסייע שהילדים החולים יוכלו לצאת בשמחה ובכיף למחנה הנופש בשוויץ. אנו מאמינים כי מעבר לפעילות העסקית, זכות היא לנו לקחת חלק בתרומה לקהילה".

יו"ר הארגון הרב ראובן סקלר הודה לבכירי ישראכרט על תרומתם לטובת הצלחת המחנה ועל השי המכובד שנתנו לילדי המחנה השנתי שיצא לדרך בימים הקרובים.

כאמור, בימים אלו נשלמות ההכנות לקראת צאת הילדים והמשפחות למחנה שיתקיים השנה בעיירת הנופש סדרון, מקום שקט ונגיש, עתיר במדשאות רחבות ידיים ומסלולי הליכה אטרקטיביים שמסייעים לחולים בשיפור איכות חייהם.
המחנה יתלווה למחנה ד"ר אורי גולדברג רופא בכיר ביחידה לריאות ילדים שניידר ובפיקוחו של סגן מנהל בית החולים תל השומר לילדים ד"ר משה אשכנזי מבית חולים שיבא תל השומר, המשמש כיועץ הרפואי של "חיים לילד" ומלווה את המחנה שנים רבות לצד פיזיותרפיסטים מקצועיים לחולי סי אף.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר