הוראה בבעלזא: לבוא לחתונה בלי סלולרי לא כשר

לקראת חתונת הענק בבעלזא לנכדו בכורו של האדמו"ר שתתקיים בעוד מספר שבועות, מפרסם בד"צ 'מחזיקי הדת' הוראה לבאים מחוץ לארץ שלא יבואו עם סלולרי לא כשר (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מבעלזא (צילום: כיכר השבת)

בעוד מספר שבועות תתקיים בקרית בעלזא בירושלים, חתונת הענק לבחור שלום רוקח, נכדו בכורו של כ"ק האדמו"ר מבעלזא ובחסידות נמצאים בשיא ההיערכות לקליטת האלפים שיגיעו מעבר לים לקראת השמחה הגדולה.

בד"צ 'קהל מחזיקי הדת' של בעלזא, מפרסם הוראה מפורשת לבאים מחו"ל שלא להגיע לארץ עם סלולארי שאינו כשר.

תחת הכותרת "והיה מחניך קדוש" פירסם בית הדין כרוז בו נכתב: "אנו הח"מ בד"צ קהל מחזיקי הדת בארץ ישראל פונים בזה בבקשה ואזהרה לכל אחינו בני ישראל שיגיעו לעיר הקודש והמקדש לשמוח בשמחת נישואי נכד כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א שלא לפרוץ גדר ח"ו ושלא להחזיק ברשותם מכשירי טלפון שיש להם אפשרות חיבור לאינטרנט לא מסונן אחרי שנאסרו בתכלית האיסור ע"י כל גדולי התורה והחסידות בארץ ישראל".

חברי הבד"ץ מסיימים בברכה כי "בזכות שמירת גדרי הקדושה, ישמרנו הקב"ה מכל פגע ומכשול ומכל נגע ומחלה וישפיע לנו שפע ברכות ושובע שמחות ותשרה השכינה במחנינו".

הרבנים מוסיפים בהערה נלווית כי מי שנחוץ לו בימי שהותו בא"י שירותי מייל או אינטרנט לרגל מסחרו ועיסוקיו יוכל לקבל את השירות בחנות הנותנת שירותי אינטרנט מסונן בקריית בעלזא בירושלים.

על החתום מופיעים הרבנים הגאונים רבי חיים צבי שפירא, רבי שמואל רוזנגרטן ורבי חיים יחיאל רויטמן.

יצויין כי החנות הנ"ל הוקמה בחודשים האחרונים על-ידי יזם חסיד בעלזא בברכת האדמו"ר במיוחד עבור אלו המבקשים להשתמש בשירותי האינטרנט הכשר וזאת לאור ריבוי אלו מבני הציבור החרדי המבינים כי חייבים להשתמש באינטרנט גם אם בצורה מבוקרת וזאת לצורכי פרנסתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר