האדמו"ר מסאטמר ברך את הנגיד: "שירבו שונאינו"

הסיפור שמכה גלים בסאטמר: במהלך שמחת האירוסין לבנו של הנגיד ר' יעקב סופר, איחל לו האדמו"ר מסאטמר 'שירבו שונאינו'. בביתו של האדמו"ר מסבירים: הוא עשה זאת כהבעת תמיכה בנגיד אל מול קמפיין משמיץ שמתנהל נגדו • צפו בוידאו (חסידים, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום תמונה: מאיר אלפסי. וידאו: באדיבות המצלם )

הסיפור שמכה גלים בסאטמר: במהלך השבוע האחרון נערכה שמחת האירוסין לבנו של הנגיד ר' יעקב סופר - איש אמונו של האדמו"ר מהר"א מסאטמר, ויו"ר ההנהלה במתיבתא (הישיבה) בקרית יואל.

במהלך השמחה שהתקיימה בוילאמסבורג, הפתיע האדמו"ר מסאטמר את הנגיד והגיע לאירוע. בעת השמחה, האדמו"ר ברך את הנגיד בחום, והפטיר "שירבו שונאינו".

האדמו"ר סיפר לחסידים ההמומים כי 'העטרת יהושוע' מדזיקוב זי"ע איחל בעבר לנגידי העיר בליל ראש השנה את הברכה הזאת.

בבית האדמו"ר מסבירים את הברכה המשונה בעקבות סערה שפרצה בישיבה לפני כחודש - עם פתיחת זמן החורף, כשההנהלה החליטה לזרוק כ-50 בחורים מהישיבה גדולה, ואלו בתגובה יצאו בקמפיין השמצות כנגד הנגיד שהוא יו"ר ההנהלה. כשבין היתר פוזרו פשקווילים נגדו בכל העיר.

האדמו"ר שכעס על המרד, החליט לחזק את הנגיד ולהביע בו תמיכה פומבית על מנת להראות קבל עם ועולם שהנגיד עושה הכל על פי דיבורו, ומשום כך איחל את הברכה המפתיעה הזאת.

בסאטמר מקווים כי אודות הצהרת התמיכה בצעד זה ירגעו הרוחות, והבחורים יפסיקו את הקמפיין נגד הנגיד, כשחיי בחורי הישיבה ישובו למסלולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר