מי איים על רב היישוב יבניאל הרב סיני מאיר פרנקל?

רבו של היישוב יבניאל, הרב סיני מאיר פרנקל, קיבל בימים האחרונים, לכאורה, איומים והתלונן במשטרה. במנהטן, אדם שניסה להחתים את מוהרא"ש על ייפוי כח גורש מביה"ח (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יבניאל (צילום: Chen Leopold/Flash90)

בימים האחרונים, כך טוענים ביבניאל, קיבל רב היישוב הרב סיני מאיר פרנקל איומים מצד גורמים אנונימיים ואף הגיש תלונה במשטרה.

בעקבות התלונה, נטען כי הוצבה אבטחה סביב הרב פרנקל. במשטרה סירבו לומר אם הם אלו שהציבו את האבטחה סביבו.

מהמשטרה נמסר כי "כלל, איננו נוהגים לפרט הסדרי אבטחה הניתנים למאויים, עם זאת משטרת ישראל מקיימת הערכת מצב מיוחדת לקביעת רמת האיום כנגד איש ציבור ומנחה מקצועית את הגורם המאויים ליישום סל האבטחה שנקבע, לרבות עמידה בתנאים הנדרשים לשמירת בטחונו של המאוים, לצד זה פועלת משטרת ישראל במישור המודעיני והחקירתי על מנת לאתר ולסכל את פעילות הגורם המאיים".

המחלוקת בין הצדדים נמשכת מזה כמה שנים. בעבר דרש הרב שיק מהרב פרנקל להדר מקווה ביישוב, אולם זה סירב לכך, ובשל כך הורה הרב לחסידיו שלא לטבול במקווה ולנדוד למקום אחר.

לפני כשנתיים, כינס הרב שיק אסיפת חירום בה השתתפו כל חסידיו ונשותיהם, ששמעו ממנו דברים חריפים כלפי הרב פרנקל, שלא חסך אף הוא מצדו בדברי ביקורת נגדו.

בתוך כך, אדם המקורב לרב שיק הגיע היום לבית החולים במנהטן בכדי להחתימו על מסמכי ייפוי כוח, אולם מקורביו שהבחינו בנעשה הזמינו את כוחות המשטרה המקומיים ואלו עצרו אותו.

ל"כיכר השבת" נודע כי המקורב הצליח להגיע עד סמוך למיטתו של הרב שיק, לאחר שאמר לאנשיו הקרובים כי הוא צריך להעניק לו טיפול רפואי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר