הידרדרות במצב הרב שיק: בני משפחתו נקראו לחדרו

החמרה של ממש נרשמה בשעות הערב במצבו של מנהיג חסידי ברסלב ביבניאל הרב אליעזר שלמה שיק, והוא מוגדר קריטי. קרובי משפחתו הוזעקו לשהות סביב מיטתו בביה"ח (חסידים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: אלי הורביץ)

הידרדרות ממשית חלה בשעות האחרונות (חמישי) במצבו של הרב אליעזר שלמה שיק המכונה "הצדיק מיבניאל", ומצבו מוגדר קריטי. בני משפחתו הוזעקו לשהות סביב מיטתו בבית החולים במנהטן, כאשר במקביל רופאיו מנסים לייצב את מצבו.

לפי גבאיו, ההידרדרות הנוכחית במצבו היא החמורה ביותר עד עתה, ומדובר ברגעים קשים במיוחד. הגבאים ביקשו להעביר פנייה לגולשי "כיכר השבת" להעתיר בתפילה לרפואת הרב. בעקבות ההידרדרות במצבו, עשרות מחסידיו הגיעו בשעה האחרונה לבית המדרש ביבניאל, פתחו את ארון הקודש וזעקו לרפואתו.

בשעות הבוקר, החל הרב שיק לנשום בכבדות, כך מסרו מקורביו. לא ברור מה גרם לכך והאם ההחמרה תשפיע על הטיפול בדמו אותו הרב היה אמור לעבור במטרה לדכא את המחלה הקשה ממנה הוא סובל בתקופה האחרונה.

ביממה האחרונה פרסם הרב שני מכתבים לחסידיו שתוכנם הובא ב"כיכר השבת". במכתב הראשון כותב האדמו"ר מיבניאל כי הוא מעוניין להיטמן בחלקה שקנה ביבניאל: "אף אחד שלא יהיה קבור אצלי - רק אשתי. תזכרו, אסור להאמין לאף אדם", הורה לחסידיו. במכתב השני ביקש הרב כי יתפללו לרפואתו, והכחיש את השמועות למינוי ממלא מקומו.

שמו של הרב ואשתו לתפילה: אליעזר שלמה בן מלכה ויחנא שפרה בת סאסיא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר