ההיערכות לקראת "שנת הבעל שם טוב" בעיצומה

באגודת אהלי צדיקים נערכים לקראת האירוע הגדול לרגל יום ההילולא ה-250 של הבעש"ט. השבוע הם הגיעו לביתו של הרב וואזנר

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |

באגודת אהלי צדיקים נערכים לקראת האירוע הגדול לרגל יום ההילולא ה-250 של אור שבעת הימים רבנו ישראל בעל שם טוב זיע"א ופתיחת "שנת הבעל שם טוב", שתתקיים בשבוע הבא בבני ברק.

לקראת האירוע, עלו יו"ר הארגון, הרב ישראל מאיר גבאי, יחד עם משלחת מפעילי ורבני האגודה למעונם של רבים מגדולי הדור בירושלים ובני ברק, להזמינם לאירוע.

במהלך הביקור ביקשו הרבנים להתעדכן בפעולות האגודה למען הצלת בתי קברות וקברי צדיקים בארץ ובעולם כולו.

בין היתר, הגיעו חברי המשלחת למעונו של פוסק הדור מרן הגאון רבי שמואל הלוי וואזנר שליט"א אב"ד זכרון מאיר, שכתב אות ב"ספר התורה של הבעל שם טוב", שיוכנס לבית מדרשו העתיק של הבעל שם טוב בחג השבועות תשע"א, עם סיום "שנת הבעל שם טוב".

הגר"ש וואזנר קיבל סקירה על פעילות אהלי צדיקים במז'יבוז' וברחבי העולם, התלהב ואמר על יו"ר האגודה "אשרי לו ואשרי חלקו".

הרבנים אף חתמו על מכתב המלצה לפעילות אהלי צדיקים ברחבי העולם כולו.

באגודה ממשיכים להיערך לאירוע הפתיחה שיתקיים בשבוע הבא בהשתתפות גדולי ומאורי הדור שליט"א, בו יוצג גם דגם של בית הכנסת העתיק של הבעל שם טוב, עליו אמר הבעל שם טוב שהוא מכוון כנגד בית מקדש של מעלה.

המשתתפים באירוע יזכו לשלוח קוויטל לציון הבעל שם טוב במז'יבוז' לחג השבועות, יום ההילולא ה-250, ותלמידי חכמים יתפללו על המבקשים בציון הבעל שם טוב בערב יום ההילולא.

בסיום האירוע תיערך הגרלה על כרטיס טיסה לקברי צדיקים וענקי החסידות זיע"א במזרח אירופה, כמו כן יחולק הספר 'משכנותיך ישראל' על הבעל שם טוב ועל מז'יבוז' שהופק במיוחד לרגל האירוע ו"מי הישועה", מים ממעיינו הפלאי של הבעל שם טוב במז'יבוז', שמימיו מקובלים כסגולה לרפואה.

במהלך השנה הקרובה יתקיימו אירועים נוספים לרגל שנת הבעל שם טוב, בהשתתפות רבנן ורבנן מאורי הדור שליט"א שיביאו להחדרת המודעות לבעל שם טוב ולדרכו.

יו"ר האגודה, הרב ישראל מאיר גבאי אומר כי "אין ספק שהעולים להתפלל על ציון הבעש"ט במז'יבוז' נושעים בדבר ישועה ורחמים, ותפילה על ציונו הקדוש אינה חוזרת ריקם". ואכן, עם ישראל קדושים עולים ברבבותיהם לציוני הצדיקים זיע"א, ובראשם לציון הבעל שם טוב.

"אם כל יהודי שעולה לקברי צדיקים, בכל מדינה בעולם, יבקר גם לפחות בבית קברות אחד נוסף במהלך נסיעתו", אומר הרב גבאי, "יש סיכוי גדול יותר שבית הקברות הזה יחולל פחות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר