הרה"צ רבי ישראל הגר שליט"א מויז'ניץ בירך את הנהלת לאומי

נציגי הנהלת לאומי זכו לברכתו של הרה"צ רבי ישראל הגר שליט"א מויז'ניץ בביקור מיוחד שנערך במעונו, לרגל חנוכת הסניף החדש של לאומי בבני-ברק. בביקור המיוחד השתתפו גם מר אייל לוי, ראש ענף קמעונאות, ור' אילן טמסות, מנהל סניף לאומי החדש בחזון איש – גני טל. בכירי חסידות ויז'ניץ קיבלו את פניהם של נציגי הבנק

נציגי הנהלת לאומי זכו לברכתו של הרה"צ רבי ישראל הגר שליט"א מויז'ניץ בביקור מיוחד שנערך במעונו, לרגל חנוכת הסניף החדש של לאומי ברחוב חזון איש בבני ברק.

מר ברוך לדרמן, סמנכ"ל בכיר וראש החטיבה הבנקאית סקר בפני המארח את פעילות לאומי לטובת הקהילה החרדית, כולל הצעת מסלולים מותאמים במיוחד לטובת בני הישיבות וארכי הכוללים, וכן פעילות ענפה של מעורבות בקהילה והשתתפות בפרויקטים ערכיים וחינוכיים.

הרה"צ ציין את החובה המוטלת על הבנקאים להתחשב בצרכי המשפחות הברוכות ולסייע להם במידת האפשר בצורה הוגנת כדאית. בהמשך בירך את נציגי לאומי שיראו ברכה בעמלם ושהקמת הסניף החדש בבני ברק יהיה לתועלת עבור תושבי האזור, ויתנהל בדרך התורה וההלכה כראוי וכנכון.

בביקור המיוחד השתתפו גם מר אייל לוי, ראש ענף קמעונאות, ור' אילן טמסות, מנהל סניף לאומי החדש בחזון איש – גני טל. בכירי חסידות ויז'ניץ קיבלו את פניהם של נציגי הבנק, בהם הרב הרשל כ"ץ, נאמן בית כ"ק האדמו"ר שליט"א, הרב פייבוש מילר מאיגוד מוסדות ויז'ניץ, והרב אליהו הנדלר, מנהל קשרי חוץ של חסידות ויז'ניץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר