הרב התגייס למען היתום, הנדיב התרגש והכפיל את סכום התרומה

במהלך השבוע האחרון ביקר הרה"צ רבי מנחם מנדל הגר אב"ד ויז'ניץ בלונדון שבאנגליה, לשם הגיע במיוחד עבור מסע גיוס כספים שערך למען נישואיו של חתן יתום. אחד הנגידים שקיבל את הרב בביתו התרגש עד למאוד לשמוע כי סיבת ההגעה אינה בשל קיום המוסדות אלא לצורך חתונת יתום והכפיל בו במקום את סכום התרומה

ישראל כהן | כיכר השבת |

במהלך השבוע האחרון ביקר הרה"צ רבי מנחם מנדל הגר אב"ד ויז'ניץ בלונדון שבאנגליה, לשם הגיע במיוחד עבור מסע גיוס כספים שערך למען נישואיו של חתן יתום.

כידוע, בכל שנה יוצא הרה"צ אב"ד ויז'ניץ בתקופה זו לחו"ל על מנת לגייס כספים לצורך הקמת המוסדות, אלא שהשנה בשל מצבו הבריאותי של אביו מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א, סירב הרה"צ לעזוב את הארץ למרות ההפסדים הכספיים הכרוכים בכך.

לאחרונה הגיע לפתחו של אב"ד ויזניץ מקרה קשה ומצער של בחור יתום העומד להינשא בקרוב ולמשפחתו אין מספיק כדי הוצאות החתונה.

כששמע זאת הרה"צ הודיע על אתר כי הוא מתגייס מיידית בצורה אישית ולוקח על עצמו לגייס את הסכום החסר בחו"ל, על אף התחנונים כי ישאר בארץ, החליט אב"ד ויזניץ כי למען מצוות "הכנסת כלה" הוא עצמו ייסע ללונדון למספר ימים בכדי לגייס סכום משמעותי עבור הזוג העומד להתחתן.

אחד הנגידים שקיבל את הרב בביתו התרגש עד למאוד לשמוע כי סיבת ההגעה אינה בשל קיום המוסדות אלא לצורך חתונת יתום והכפיל בו במקום את סכום התרומה.

לדברי עסקנים המסע הצליח למעלה מן המשוער ובמשך מספר ימים גייס אב"ד ויז'ניץ סכום נכבד למען המטרה החשובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר