יצחק מאיר הלפגוט, יעקב מוצן, שלמה גליק ודובלה הלר

לחובבי החזנות: קונצרט מיוחד, בהשתתפות החזנים הלפגוט, מוצן, גליק והלר, ובליווי של מקהלת החזנים והתזמורת הסימפונית ´יובל´

(מתוך המודעה)

את סדרת הקונצרטים השנתית של "אנסמבל יובל" מכירים כל חובבי החזנות, אשר רובם הינם מנויים של הסדרה בה מופיעים במהלך השנה טובי חזני העולם, בהיכל התרבות בתל אביב בניהולו המוסיקלי ובניצוחו של הד"ר מרדכי סובול. כבר שמונה עשרה שנים מתקיימים קונצרטים אלו אשר הביאו לתחייתה של החזנות והמוסיקה הקלאסית היהודית. בשנים האחרונות החליט הד"ר סובול להעתיק את ההצלחה ולקיים סבב הופעות עם "יובל" ומיטב החזנים בערים מרכזיות ובפריפריה. במסגרת הופעות אלו, יתקיימו שני קונצרטים בשבוע הבא, בימים שני ושלישי (בירושלים ובחיפה).

ביום שני בערב יתקיים קונצרט חזנות חגיגי בתיאטרון ירושלים. בהשתתפות החזנים יצחק מאיר הלפגוט, יעקב מוצן, שלמה גליק ודובלה הלר. כמובן בליווי של מקהלת החזנים והתזמורת הסימפונית "יובל".

הקונצרט שכותרתו "נאה לשבח" - שיר ותפילה לחג החנוכה, מתקיים לאחר כמה שנים בהם לא הופיעו בירושלים ומהווה אירוע חגיגי לתושבי ירושלים ולחובבי החזנות שבוודאי יגיעו אף מרחוק על מנת ליהנות מהמקצוענות הידועה בניצוחו של הד"ר מרדכי סובול.

הערב בהפקתם המשותפת של יצחק רשי מ"יובל" ויואל ברקוביץ מעיריית ירושלים, יכיל קטעי חזנות סמליים לחג החנוכה, לנצחון ולגאולה.

בקונצרט משולבים החזנים הותיקים יצחק מאיר הלפגוט ויעקב מוצן יחד עם החזנים הצעירים שלמה גליק ודובלה הלר, אשר השתתפו בשנה שעברה ב"פסטיבל החזנות של ישראל" בהיכל התרבות, שיזם הד"ר סובול ובו "אירח" החזן הלפגוט את חזני דור העתיד. גם בסדרת הקונצרטים למנויי יובל מקבלים במה בכל הופעה חזנים צעירים אשר החשיפה לה הם זוכים מקדמת אותם מחד, ונותנת המשכיות לעולם החזנות, מאידך, ומכך נהנים כל חובבי החזנות!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר