חזן לשבת: משה שולהוף

החזן משה שולהוף ניחן בקול טנור רך ולבבי המהווה עבורו מפתח ללב שומעיו. אשתקד הוא ביצע במופע מיוחד את "שושנת יעקב" וריגש את הקהל. משה שולהוף הינו בוגר הפקולטה האקדמאית היהודית בניו יורק. הוא נחשב כיום כבר-סמכא ב"נוסח תפילה" ומשמש כמורה לחזנים צעירים. צפו

החזן דב הלר | כיכר השבת |

שושנת יעקב בלחנו של החזן המבצע - משה שולהוף מתוך קונצרט שנערך בירושלים בחודש שעבר, עם מקהלת זמרת י-ה בניצוחו של הד"ר אורי אהרן.

החזן משה שולהוף ניחן בקול טנור רך ולבבי המהווה עבורו מפתח ללב שומעיו. בעזרת קולו ואמירתו החזנית הייחודית, הוא התקבל בדעת הציבור בארץ ובעולם כחזן מן השורה הראשונה של חזני תבל.

החזן משה שולהוף, נולד בניו יורק בשנת תש"ז (1947), בן למשפחת חזנים ורבנים נודעה בהונגריה, למד בישיבות והוסמך לרבנות.

את הקריירה שלו התחיל בניו יורק כילד פלא בן שש במקהלתו של סימור זילברמינץ. עתידו המובטח הביאו אל החזן המפורסם דוד קוסביצקי שלקח אותו תחת חסותו.

בהיותו בן 18 התמנה משה שולהוף כחזן בקהילת "עדת ישורון" בברונקס שבניו יורק. לאחר מכן, הוא החזיק בכמה משרות חשובות ב"שערי תורה" בפיטסבורג, ב"עדת ישורון" במונטריאול, בלוס אנג´לס ובמיאמי וגם במלון קונקורד בניו יורק.

משה שולהוף הינו בוגר הפקולטה האקדמאית היהודית בניו יורק. הוא נחשב כיום כבר-סמכא ב"נוסח תפילה" ומשמש כמורה לחזנים צעירים המשמשים כיום כחזנים מקצועיים.

מתוך פורום "לשמוע אל הרינה ואל התפילה".

צילום: יעקב פלברבוים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר