מרכז ה-CDC מדווח

כ-150 משתמשי סיגריות אלקטרוניות חלו במחלות ריאה

בבדיקה של משרד הבריאות האמריקאי מתברר כי ישנה קבוצה גדולה של אנשים, שהשתמשו בסיגריות אלקטרוניות, חלו במחלות ריאה. המשרד פתח בחקירת המקרים (בריאות, עולם)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

המרכז למניעת מחלות ה-CDC האמריקאי יוצא בהודעה רשמית כי אלו המשתמשים בסיגריה אלקטרונית יש להם סיכוי לחלות במחלות הקשורות לריאה, וזאת בעקבות בדיקה שנעשתה על מאות משתמשים ברחבי ארצות הברית.

לפי הבדיקה של המרכז, ישנם כ-150 חולים במחלת ריאות קשה, וכל אלו שחלו נהגו להשתמש בסיגריה אלקטרונית אך למרכז אין וודאות כי מדובר בהכרח בעקבות השימוש בסיגריה.

בשל כך החליט משרד הבריאות האמריקני לחקור את הפרשה ולבדוק האם מדובר בהכרח כי הם קיבלו מחלה השל השימוש, במקביל הורה המשרד לאסוף את המידע הנצרך כל כל החומרים שבאים במגע עם הסיגריה האלקטרונית ולבדוק האם באמת יש קשר בין הדברים.

התסמינים הנפוצים של החולים שהשתמשו בסיגריה אלקטרונית זה שהם הרגישו קשיים בנשימה או כאבים בחזה והיה להם קושי בעיכול מאכלים שכלל גם שלשולים.

ה-FDA האמריקאי ששותף בחקירה קורא לציבור לא להתעצל ולהגיש דוחות מפורטים במידה והם מעשנים והם סובלים מהתסמינים שהובאו לעיל, זאת כדי לעזור להם להבין טוב יותר האם יש קשר מובהק בין העישון של הסיגריה האלקטרונית למחלות בריאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר