ההיערכות הושלמה

חברי מכבי יקבלו שירות רפואי בימי החג במרפאות השבת

מרפאות השבת הנמצאות במגוון ערים בפריסה ארצית, יקבלו במהלך כל השבת והחג ע"י רופא שאינו יהודי • למכבי הסכמים עם מוקדי הרפואה של ט.ר.ם הפזורים ברחבי הארץ (בריאות)

מוקד רפואה - מכבי (צילום: יחצ)

מכבי שירותי בריאות השלימה את היערכותה במרפאות השבת המתופעלות בידי רופא שאינו יהודי, אשר יפעלו בימי השבת והחג. המרפאות נמצאות בפריסה מלאה בריכוזים החרדיים השונים ברחבי הארץ, על מנת להעניק שירות רפואי מיטבי לחברי מכבי שירותי בריאות.

מרפאות השבת מאפשרות מתן מענה רפואי מהיר בכל שעה, בזמנים בהם המרפאות השונות סגורות בשל קדושת השבת והחג.

למכבי מרפאות שבת ברוב הערים בריכוזים החרדיים כגון: בני ברק, ירושלים, אלעד, מודיעין עילית, בית שמש, אשדוד, ערד, קרית גת, חיפה, פ"ת- הדר גנים ועוד.

בנוסף, למכבי שירותי בריאות הסכמים עם כל מוקדי הרפואה של ט.ר.ם הפזורים ברחבי הארץ – בבני ברק, ירושלים, מודיעין עילית, כרמיאל וחיפה; עם מוקד 'עזר מציון' בבני ברק, עם מוקד השבת של ארגון 'סעד ומרפא' בקריית בעזלא בירושלים, עם ארגון 'עזרת אחים' המפעיל מוקדי שבת בבית שמש, באשדוד, באלעד ובערים נוספות.

ר' משה שלזינגר מנהל דוברות ותקשורת מגזר חרדי: "הפעלת מרפאות השבת הינה חלק מתפיסת השירות של מכבי לעבות את השירותים לטובת חברינו הרבים בכל רחבי הארץ. בפרט שמדובר ביומיים רצופים, נערכנו למתן מענה רפואי בכל הריכוזים החרדיים באמצעות מוקדי שבת המופעלים על ידי רופאים מומחים שאינם יהודים. זהו חלק בלתי נפרד מהמחויבות שלנו לתת את השירות הרפואי הטוב ביותר בכל עת שנדרש".

בתוך כך, יוכלו חברי מכבי הזקוקים לכך לקבל טיפולי דיאליזה במכון הדיאליזה במרכז הרפואי 'מעייני הישועה' בבני ברק, סמוך לבית ומבלי צורך לשהות מחוץ לבית במהלך ימי החג. הטיפולים ניתנים במסגרת הסכם שיתוף הפעולה בין מכבי שירותי בריאות למרכז הרפואי 'מעייני הישועה'. טיפולי הדיאליזה בימי החגים יינתנו בתיאום מראש בלבד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר