ראש מחוז הדרום במכבי

מהפכה ברפואת הקהילה במחוז הדרום

פתיחת מרכזים רפואיים חדשים, גיוס הון אנושי איכותי והרחבת פריסת השירותים לחברי מכבי במחוז הדרום הינם רק חלק מהחזון של ראש המחוז ד"ר רחלי מיזן, אשר מובילה בימים אלו מהפכה בשירותי הבריאות והרפואה בקהילה (חדשות בריאות)

(צילום: יח"צ)

מחוז הדרום אשר משתרע על פני שטח עצום של כמחצית משטחה של מדינת ישראל וכולל מעל מאתיים ערים וישובים, הפך למוקד אסטרטגי בעיני מכבי אשר משקיעה בו משאבים רבים לקידום הבריאות והנגשת השירותים לכלל הקהילות והמגזרים. ראש מחוז הדרום, ד"ר רחלי מיזן: "אנו מובילים מהלכים אסטרטגיים ראשונים במעלה שיפתחו את אזור הדרום ויקדמו את שירותי הבריאות לסטנדרט הגבוה ביותר".

מכבי שירותי בריאות במחוז הדרום לא עוצרת: תנופת הפיתוח בערים וביישובים מרחובות ועד מצפה רמון יחד עם הגידול הדמוגרפי, היוו לראש המחוז, ד"ר רחלי מיזן, הזדמנות גדולה לייצר מהפכה בשירותי הבריאות בקהילה בפריפריה. במחוז הדרום אשר משתרע על פני 200 ערים ויישובים, ישנם כ-2,000 מטפלים ונותני שירות עבור כ-400,000 חברים. על אף הפריסה הגאוגרפית הרחוקה, מפתחת מכבי את שירותי הבריאות בערי הדרום ומציגה שורה ארוכה של יוזמות ופעולות לטובת התושבים חברי מכבי. כך למשל בבאר שבע, יצאה מכבי לצעד אסטרטגי ראשון מסוגו לבניית מתחם ענק בהיקף של כ-9,000 מ"ר, בו יוענקו מיטב שירותי הבריאות בסטנדרטים הגבוהים ביותר לרווחת עשרות אלפי מטופלים, זאת, בנוסף לסניף החדש שיפתח בקרוב בשכונת הפארק בבאר שבע.

כמו כן, לצד הפיתוח העירוני באשדוד נרשמה התפתחות מרשימה עם סדרת שדרוגים נרחבים ופתיחת מרכזים חדשים: הרחבת המרכז הרפואי ברובע י"א בו ייפתח מכון שמע חדש אשר ייתן שירות לתושבי אשדוד והסביבה; ברובע ד' הסניף יורחב בקרוב וייפתח מכון סוכרת גדול ומקיף את כלל השירותים; במרכז הרפואי ברובע ג' יחל בקרוב שדרוג לצד הרחבת מכון הפיזיותרפיה שיתחדש, כל זאת בנוסף למרכז הרפואי המחודש אשר נפתח לפני מס' חודשים ברובע ו'.

תנופת הפיתוח לא פוסחת גם על העיר אשקלון בה יוקם מרכז רפואי חדש ענק בגודלו המשתרע על פני 1,200 מטר בעיר היין, לצד הכפלת המרכז הרפואי ברנע בעיר. בנוסף, המרכז הרפואי ברחוב הגבורה יורחב ויכנס בזמן הקרוב להליך שדרוג והתחדשות ויוכפל לגודל של 4,000 מטר. מכבי לא עוצרת גם באזור הנגב המערבי שם בעיר אופקים ייפתח בקרוב מרכז רפואי חדש בשכונת רמת שקד, כאשר בישוב עומר נפתח זה מכבר מרכז רפואי חדש ומהודר. לצד אלו, גם בשכונת כרמי הנדיב בקרית מלאכי עתיד להיפתח בחודשיים הקרובים מרכז רפואי חדש שייתן שירות מצוין לתושבי השכונה החדשה וסביבותיה, בנוסף המרכז הרפואי המרכזי בעיר יועתק למיקום חדש ורחב ידיים. לצד אלו, בישוב נהורה נפתח השבוע מרכז רפואי חדש המעניק שירות לכלל יישובי מועצה אזורית לכיש, בעיר רחובות נתחדש בקרוב עם מרכז רפואי חדש בשכונת הנשיא, כמו"כ המרכז הרפואי המרכזי יעבור שיפוץ יסודי ומאסיבי בשלושת קומות המבנה. בנוסף, בימים אלו מוקם מרכז חדש לטיפול בתחום בריאות הנפש באזור פארק המדע בסמוך למרכז המכונים של מכבי, במערב נתיבות יפתח בקרוב מרכז מכונים חדש בשכונת מנהטן, גם בישוב עין הבשור המרפאה תעבור שיפוץ יסודי, ובישוב בני עייש יפתח מרכז רפואי חדש, ובעיר קריית גת נבנה בימים אלו המרכז הרפואי החדש של מכבי אשר יפתח בשכונת כרמי גת.

מדובר בהתרחבות מקיפה בכל ערי ויישובי המחוז במטרה לספק את שירותי הבריאות האיכותיים והמקצועיים ביותר, בנגישות מירבית ובזמינות נוחה עם הון אנושי ראשון במעלה לטובת כלל האוכלוסיות המתגוררות בערי מחוז הדרום. התפתחות זו באה על רקע המחויבות של מכבי להעניק את השירותים המיטביים ביותר גם באזורים החדשים והמתפתחים בתוך הערים היישובים.

ראש מחוז הדרום במכבי שירותי בריאות, ד"ר רחלי מיזן: "מכבי שירותי בריאות כקבוצת הבריאות הטובה בישראל, תמשיך להוביל את מהפכת הבריאות בקהילה באזור הדרום ותשקיע משאבים רבים על מנת להנגיש כמה שיותר שירותים עבור חברינו בכלל הערים והיישובים. עבורנו, שמירה על איכות קלינית וחווית שירות מצוינת הם ערך מרכזי אשר עומד נר לרגלינו לצד שימוש בחדשנות והובלת תנופת פיתוח מאסיבית״.

מנהלת התפעול, גב' ליאת שי: "שילוב הכוחות של צוותי מכבי מביא לתנופת התחדשות מואצת ומרשימה במחוז הדרום. כיום כבר רואים את התוצאות בשטח עם היקף נרחב של התחדשות, ואנו נמשיך ונראה את זה ממשיך כל העת גם בעתיד לטובת חברי מכבי".

מנהלת בינוי ונכסים, גב' בת שבע ענבר: "מאחורי כל מרכז רפואי חדש תכנון מתמשך וחשיבה אסטרטגית מתוך מטרה להיות בכל מקום שמתפתח עם שירותי בריאות מתקדמים ונגישים. מכבי משקיעה משאבים רבים על מנת לפתח את שירותי הבריאות בכל רחבי המחוז בצורה הטובה ביותר".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר