בדיקה השוואתית:

גם תרופות ללא מרשם – הכי זול לקנות במאוחדת

אדקס ליקוויד ג'ל 400 מ"ג? כדורי אופטלגין 500 מ"ג? אקמולי פורטה לילדים? כתבת הצרכנות של חדשות 12 ערכה השוואת מחירים למחירי תרופות ללא מרשם בין רשתות הפארם וקופות החולים וגילתה: מאוחדת הזולה ביותר בפער משמעותי • מנכ"ל מאוחדת עוזי ביתן: "הנתונים ההשוואתיים האובייקטיביים שהתקשורת הכלכלית עושה מעת לעת מוכיחים פעם אחר פעם שמאוחדת היא הקופה המשתלמת ביותר" (בריאות)

לקופות החולים מרחב התמרון לקבוע רף מחיר נמוך יותר לטובת הלקוחות (צילום: יח"צ)

זו לא הפעם הראשונה שבדיקה אובייקטיבית של תוכניות הצרכנות והכלכלה בכלי התקשורת מוכיחות את מה שלקוחות מאוחדת יודעים כבר שנים רבות. התרופות בבתי המרקחת של מאוחדת הן הזולות ביותר.

במסגרת בדיקת השוואת מחירים למחירי תרופות ללא מרשם שנעשתה ע"י תכנית חיסכון בחדשות 12, התברר כי גם בתרופת אדקס ליקוויד ג'ל 400 מ"ג, גם בכדורי אופטלגין 500 מ"ג וגם בתרופת הילדים הפופולארית אקמולי פורטה, המחירים במאוחדת היו זולים באופן משמעותי.

הבדיקה נעשתה בתקופה זו של השנה, על רקע מחלות החורף, הווירוסים והשפעות, תקופה שבה נרשם ביקוש גובר לתרופות ללא מרשם. הבדיקה כללה מלבד בתי המרקחת של ארבעת קופות החולים, גם את 2 הרשתות הגדולות – סופר פארם, ובי.

חשוב לזכור כי אמנם משרד הבריאות קובע את המחיר המירבי של כל תרופה, אולם בשל העובדה שבבתי המרקחת של קופות החולים התרופות הן ללא מע"מ וברשתות הפארם מוסיפים מע"מ על המחירים, זו הסיבה לכך שברשתות הפארם הגדולות המחיר יקר יותר מבתי המרקחת של קופות החולים. אולם יחד עם זאת, לקופות החולים מרחב התמרון לקבוע רף מחיר נמוך יותר לטובת הלקוחות. תוצאות הבדיקה של חדשות 12 מוכיחות באופן הברור ביותר כי מאוחדת היא הקופה שדואגת ללקוחותיה לתרופות במחיר הזול ביותר.

מנכ"ל מאוחדת עוזי ביתן מציין כי "הנתונים ההשוואתיים האובייקטיביים שהתקשורת הכלכלית עושה מעת לעת מוכיחים פעם אחר פעם שמאוחדת היא הקופה המשתלמת ביותר. גם הבדיקה האחרונה מוכיחה שבכל התרופות שנבדקו, מאוחדת היא הזולה ביותר. המדיניות שלנו בהנהלת מאוחדת היא לא רק לדאוג לרופאים הטובים ביותר ולזמינות התורים, אלא גם למחירים הוגנים. כאשר במאוחדת מבטיחים רמה אחרת, אנחנו גם יודעים לקיים. רמה אחרת במקצועיות, רמה אחרת בזמינות וגם רמה אחרת במחירים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר