VINIA עכשיו בהכשר העדה"ח

הפיתוח הישראלי שיסייע לכם בשיפור העירנות לאורך היום

תוסף התזונה VINIA שפותח בישראל, המכיל את היתרונות הבריאותיים של יין אדום ומסייע בשיפור זרימת הדם ושיפור רמות האנרגיה והחדות, קיבל חותמת הכשר של בד״ץ העדה החרדית ומשווק מעכשיו לציבור הדתי והחרדי

ויניה סופר פוד המסייע בשמירה על הבריאות (צילום: יח"צ)
בשורה גדולה לציבור החרדי והדתי: תוסף התזונה VINIA, שפותח בישראל על ידי מדענים ישראלים, זוכה לחותמת כשרות של בד״ץ העדה החרדית.

VINIA היא כמוסה המכילה אבקת תאי ענבים אדומים ומרכזת בתוכה את היתרונות הבריאותיים שיש ביין אדום, ללא ההשפעות השליליות של הסוכר והאלכוהול. VINIA מסייעת בשיפור האנרגיה, החדות ושמירה על הבריאות. VINIA זוכה להצלחה רבה בישראל וברחבי העולם, ורבים מאלה שלוקחים את הכמוסה מדי בוקר מעידים על שיפור באיכות חייהם.

עוזי חלק עובד שעות רבות מול המחשב, ולא פעם פשוט נרדם מול בשעות העבודה: ״…מרגע שלקחתי VINIA אני מגיע הביתה ולא רק שאני לא הולך ישר לישון, אני מתחיל קצת לשחק עם הילדים. זה ממש גרם לי לבוא הביתה ולחיות עוד פעם, זאת אומרת לא ללכת לישון, לקום בבוקר וללכת לעבודה שוב, אלא לבוא הביתה עם עוד כמה שעות טובות של אנרגיה״.

עוזי חלק

״אף פעם לא היתה לי כזאת אנרגיה״

הסוד של VINIA טמון בריכוז של תאי ענבים אדומים המכילים פוליפנולים ורסברטרול, המסייעים בשיפור זרימת הדם, ובעקבות כך מסייעים באספקת החמצן ורמות האנרגיה והחדות. בכל כמוסה יש רסברטרול בכמות המקבילה לבקבוק יין אדום שלם. VINIA הינו תוסף תזונה העומד בכל הקריטריונים לשיווק בישראל וכיום גם עם חותמת בד"ץ של העדה החרדית.

גלעד נפי שיחק בצעירותו גולף ורוגבי, אבל עם השנים הפעילות הגופנית התחלפה בעייפות: ״היו לי כמה שנים שעבדתי בדרום אפריקה ואז התחילו הבעיות שלי… עייפות, לא היה לי כוח, ריכוז היה נמוך… ואז גיליתי את הדבר המופלא הזה… לא ציפיתי ש-VINIA יכול לתת לי את כל היתרונות שאני גיליתי… אף פעם לא היתה לי כזאת אנרגיה״.

גלעד נפי

VINIA עשויה לסייע למי שמחפש לשפר את רמות האנרגיה והחדות לאורך היום, ביניהם גם למבוגרים הרוצים לשמור על בריאותם וגם לצעירים שמעבירים שעות לימוד רבות בישיבה או בעבודה. ועכשיו VINIA עם חותמת ההכשר של בד״ץ העדה החרדית, גם אתם יכולים ליהנות מהיתרונות הבריאותיים של הענבים האדומים.

"וינה סופר פוד המסייע בשיפור זרימת הדם"

מדד FMD עלה ב-148% בממוצע בקבוצה שצרכה ויניה (400 מ"ג) במשך 3 חודשים. בקבוצה זו ערך הבסיס של FMD עלה מ-1.45% ל-3.59% לאחר צריכת VINIA.

חשוב לדעת

תוספי תזונה אינם תרופה והם לא נועדו לטפל, לרפא או למנוע מחלה כלשהי. בכל מקרה של בעיה רפואית, יש להתייעץ עם הרופא המטפל. VINIA הוא תוסף תזונה. על כן, על נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים – להיוועץ ברופא לפני השימוש. יש להרחיק מהישג ידם של ילדים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר