מצאנו ובדקנו

מהי פוליסת הבריאות המשתלמת ביותר למשפחה החרדית?

מנורה מבטחים יוצאת בבשורה משמעותית לרגל השנה החדש ומשיקה את מעטפת הבריאות המקיפה למשפחה החרדית. במסגרתה המצטרפים החדשים יקבלו הטבות משמעותיות (ביטוח, בריאות, חרדים)

(צילום: שאטרסטוק)

מנורה מבטחים יוצאת בבשורה משמעותית לרגל השנה החדשה תשפ"ד – ומשיקה את מעטפת הבריאות המקיפה למשפחה החרדית. במסגרת הקמפיין מציעה החברה הטבה למצטרפים חדשים לתוכניות הבריאות שברשותה – פוליסת ביטוח בריאות ללא עלות החל מהילד הרביעי ואילך, וכן אפשרות לצרף לביטוח תינוקות עד גיל 3 חודשים ללא צורך בתקופת אכשרה.

במנורה מבטחים מציינים כי תוכניות הבריאות שגיבשה החברה כוללות מענה מדויק לנקודות שהועלו בפניה מהשטח, אשר נוגעות למגזר החרדי ולמשפחות ברוכות ילדים בפרט.

להצטרפות לביטוח בריאות עם מענה לציבור החרדי- הקליקו כאן

בין היתר מציעה מנורה מבטחים הרחבות אטרקטיביות הכוללות כיסוי לאבחונים וטיפולים התפתחותיים ורגשיים לילדים, וכן ביטוח אמבולטורי עם סל היריון מורחב, המעניק תקרות כיסוי גבוהות למגוון בדיקות, בהן סקירה גנטית לאבחון מומים (לאישה ולגבר), בדיקת מי שפיר וסקירת מערכות.
כמו כן, מעמידה מנורה מבטחים את רשימת מנתחי ההסדר הרחבה ביותר בקרב חברות הביטוח, את ההחזר הגבוה ביותר לתרופות שאינן בסל הבריאות וכיסוי רחב למגוון השתלות וטיפולים מיוחדים בחו"ל.
"כחברת ביטוחי הבריאות הצומחת בישראל, מנורה מבטחים עמלה כל העת על התאמת, הרחבת ודיוק מוצריה בהתאם לצרכים המגוונים של לקוחותיה – ובהם מבוטחים הנמנים עם הציבור החרדי", אומרת אורית קרמר, מנהלת אגף הבריאות במנורה מבטחים.

להצטרפות לביטוח בריאות עם מענה לציבור החרדי- הקליקו כאן

"בריאות המשפחה היא מעל הכול ואנו מאמינים שמעטפת בריאות איכותית, הכוללת את שירותי הרפואה המתקדמים ביותר, גישה מהירה לבדיקות, זמינות ולצידם מתן יחס אישי ושירות מכל הלב – היא שעושה את ההבדל ברגע האמת".
לפרטים נוספים ולהצטרפות לביטוחי הבריאות למשפחות, אנא פנו לסוכני הביטוח של מנורה מבטחים.

להצטרפות לביטוח בריאות מתקדם עם שרות אישי- הקליקו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר