בעקבות המלחמה

מכבי מאפשרת דחיית תשלומים בשלושה חודשים

מכבי בצעד כלכלי שיסייע לחבריה בתקופה קשה זו; המהלך יפנה מאות שקלים למשפחה ויבטיח את רצף הטיפול הרפואי למבוטחים (בריאות).

מכבי מאפשרת דחיית תשלומים בשלושה חודשים (צילום: יח"צ)

מכבי שירותי בריאות מסייעת למבוטחיה שמתמודדים עם ההשלכות הכלכליות של מלחמת "חרבות ברזל" ולכן החליטה לאפשר לדחות ב-3 חודשים את התשלומים על תרופות, טיפולים והביטוח המשלים (שב"ן). יש לציין שאין מדובר על תשלומי מס הבריאות לביטוח הלאומי שנגבים ישירות על ידו.

מהלך זה יאפשר למשפחות לפנות הכנסה של מאות שקלים בחודש ולהמשיך ברציפות הטיפולית גם בתקופה המלחמה. כידוע, המלחמה גורמת לאזרחים רבים קשיים נפשיים וכלכליים גדולים, ולכן החלטת מכבי נועדה להקל על ההתמודדות עם המצב.

את הבקשות לדחיית התשלומים ניתן להגיש דרך האתר והאפליקציה של מכבי, במרכזים הרפואיים ובמוקד השירות הטלפוני "מכבי ללא הפסקה" שמספרו *3555.

מנכ"לית מכבי סיגל דדון-לוי:

״מכבי מעניקה שירותי בריאות לכ-2.7 מיליון אזרחים. מאז פרוץ המלחמה אנו פועלים להמשיך ולספק שירותים רפואיים בכל הארץ ולהעניק תמיכה נפשית לכל המבוטחים, תוך מציאת פתרונות יעילים ומהירים בימים קשים אלה. במסגרת זו תוגברו הצוותים הרפואיים, פתחנו מוקד טלפוני ייעודי של רופאי משפחה וילדים, הוקם מוקד מיוחד לתמיכה וסיוע נפשי ואנחנו מספקים מענה לעשרות אלפי המפונים ששוהים בבתי המלון. נמשיך להפעיל מגוון רחב של שירותים מותאמים בעת הזו בתחום הרפואי, הנפשי והשירותי ועכשיו גם בתחום הכלכלי״.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר